![Мережа Auchan Україна розпочинає імпорт електроенергії для власних торговльних центрів](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2024/07/photo_2024-07-26_15-30-55.jpg?resize=400%2C210&ssl=1)
Мережа Auchan Україна розпочинає імпорт електроенергії для власних торговльних центрів
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
1 червня у Львові відкрився ювілейний 70-й магазин мережі М’ясомаркет. Всього протягом двох минулих місяців у різних областях України розпочали роботу 10 гастрономічних бутиків, а до кінця року в планах МХП — відкрити ще 150 торгових точок, що розширить мережу до 200 магазинів.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це повідомляю UNN з посиланням на прес-реліз компанії. За словами директора департаменту з розвитку бізнесу клієнтів МХП Дмитра Морозова, амбіційною метою компанії є збереження високого темпу розвитку мережі, який вона демонструє з кінця 2020 року.
В магазинах М’ясомаркет працюють м’ясні сомельє – фахівці, які проходять спеціальне навчання у створеній на базі холдингу “Школі м’ясних сомельє” на чолі з бренд-шефом МХП Алексом Юсуповим. Сомельє доступною мовою відповідають на всі питання гостей магазину, підказують, яке м’ясо під яку страву взяти, розповідають про походження м’ясної продукції, діляться рецептами та допомагають клієнтам з вибором. За бажанням покупця, вони можуть безкоштовно замаринувати м’ясо безпосередньо у магазині.
Близько половини М’ясомаркетів об’єднані з кулінарними відділами, де готують шаурму та донери. Розвиток франчайзингової мережі М’ясомаркет, а також інших гастрономічних форматів МХП – Döner Market та гастростудії “Секрети Шефа” – є практичними кроками втілення стратегії щодо трансформації компанії з сировинної на кулінарну.
В найближчих планах компанії: розширити кулінарну лінійку та суттєво збільшити пропозицію по готовим стравам у магазинах.
Читайте також
Дмитро Морозов, Миронівський хлібопродукт: Нові формати торгівлі від МХП