Metro Cash&Carry Ukraine запускає онлайн-магазин для клієнтів HoReCa
Запуск власного онлайн-магазину shop.metro.ua для професійних клієнтів HoReCa (ресторанів, кафе, готелів, кейтерингових компаній тощо) став ще одним кроком у реалізації багаторічної стратегії компанії щодо розвитку бізнесу доставки Metro Cash&Carry Ukraine.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, пілотним регіоном роботи онлайн-магазину стане Київ та Київська область. Доставка здійснюватиметься силами компанії Metro Cash&Carry Ukraine на спеціально обладнаних автомобілях, із суворим дотриманням температурного режиму. До кінця 2019 року компанія має на меті розширити покриття онлайн-магазину на всі інші міста, де зараз працює доставка для професійних клієнтів Metro – це Одеса, Харків, Львів, Івано-Франківськ, Дніпро.
«Ми віримо, що саме у персоніфікованій роботі з ключовими клієнтами полягає успішний розвиток нашого бізнесу, і тому раді анонсувати перший етап нашого власного e-commerce рішення для HoReCa-клієнтів», – коментує Антон Жорін, директор з маркетингу Metro Cash&Carry Ukraine.
Функціонал сайту пропонує клієнтам інтелектуальний пошук, персональний кабінет, списки покупок, збереження історії замовлень та обраних товарів, відстеження статусу виконання замовлень, інформацію щодо програми лояльності, індивідуальні пропозиції та знижки тощо. Доступ до сайту здійснюється за допомогою одноразового паролю, який користувач отримує на свій мобільний телефон під час кожної авторизації. Також клієнти можуть обирати мову сайту з 3 варіантів: українська за замовчуванням, англійська та російська.
Наразі на сайті онлайн-магазину представлено понад 14 000 позицій товарів, включаючи власні торгові марки та продукцію власного імпорту Metro. До кінця року компанія планує розширити загальний асортимент сайту за рахунок збільшення пропозицій непродовольчих товарів.
Робота над сайтом тривала 14 місяців і здійснювалась фахівцями чеської компанії U-Sluno, що спеціалізується на розробці IT-рішень для торгівлі, дистрибуції та логістики. Сайт онлайн-магазину Metro використовує хмарні технології, у тому числі digital-ядро на базі сервісу Corezoid. Схожі рішення для професійних клієнтів вже імплементовані компанією METRO в інших європейських країнах.
Довідка. Німецька мережа гіпермаркетів Mеtro Cash&Carry вийшла на український ринок в 2003 році. Зараз компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі MеtroCash&Carry в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі, а також двома магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» в Тернополі та Луцьку. Обсяг продажів компанії в Україні за 2017/18 фінансовий рік (жовтень 2017 – вересень 2018) склав 523 млн євро.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також
Metro Cash&Carry Ukraine відкриває ТЦ малого формату в Чернігові