Без посередників: власний імпорт Metro Cash&Carry Ukraine забезпечує 10% обороту мережі
При цьому компанія збирається й надалі збільшувати частку товарів, що закуповуються безпосередньо у виробників, та імпортуються в Україну без участі дистриб’юторів.
Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це на презентації нового продукту власного імпорту Metro Cash & Carry Ukraine – преміального шампанського французького виробника Vranker-Pommery Monopole Group – повідомила комерційний директор компанії Олена Вдовиченко.
Як зазначила топ-менеджер, товари, що закуповуються безпосередньо у виробників та імпортуються в Україну без посередників, приносять рітейлеру приблизно 10% виручки в країні. При цьому всього 4 роки тому цей показник становив 4%, збільшившись за цей час в два з половиною рази. Точну кількість SKU вОлена назвати не змогла, але уточнила, що товари власного імпорту Metro Cash&Carry Ukraine присутні у всіх продуктових категоріях, причому в деяких вони становлять понад 50%.
«В першу чергу, мова йде про товари, які в Україні не виробляються, і не мають аналогів, – додала Олена Вдовиченко. – У таких випадках наші команди закупівельників налагоджують прямі контакти з виробниками, щоб гарантувати клієнтам максимальний вибір якісного товару по найменш можливим цінам». Топ-менеджер конкретизує, що серед товарних категорій власного імпорту Metro Cash&Carry Ukraine є багато non-food товарів, а також продукти харчування: фрукти, овочі, риба тощо. А серед категорії «вина та шампанське» частка власного імпорту досягає 60%.
У відповідності зі стратегією компанії, зараз триває активна робота з розширення партнерства рітейлера з клієнтами сегменту HoReCa, але разом з тим продукти власного імпорту Metro Group доступні кінцевим споживачам, а також бізнес-партнерам, які купують товар для продажу в своїх торгових точках.
Нагадаємо, німецька мережа гіпермаркетів Mеtro Cash & Carry вийшла на український ринок в 2003 році. Зараз компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі Mеtro Cash&Carry в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі, а також двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» в Тернополі та Луцьку. Обсяг продажів компанії в Україні за 2017/18 фінансовий рік (жовтень 2017 – вересень 2018) склав 523 млн євро.
Читайте також –
Гендір Metro Cash & Carry Ukraine: чому товари в Україні дорожчі, ніж у Польщі