Вісім років по тому: Metro Cash&Carry відкрив новий магазин в Україні (фоторепортаж)

Вісім років по тому: Metro Cash&Carry відкрив новий магазин в Україні (фоторепортаж)

23.10.2019 04:56
  717
Іван Зайцев

Після довгої перерви український підрозділ німецького концерну Metro AG знову почав відкривати торгові точки – першою став магазин в Чернігові на вул. Старобілоуська, 77. Поки в планах розвиток тільки об’єктів малого формату – центрів оптової торгівлі під брендом «Бери-Вези».

Цей матеріал також доступний російською мовою

Metro Cash&Carry Ukraine відновив розвиток торговельної мережі. Попередній центр торгівлі Metro був відкритий ще в 2011 році в Житомирі. З тих пір німецький рітейлер хіба що оновлював свої магазини, як, наприклад, в Києві на Петрівці та в Полтаві. Нових об’єктів один з провідних європейських брендів FMCG-сегмента не відкривав в Україні більше восьми років.

При цьому навіть зараз німці не поспішають вкладати в Україну значні суми та відкривати класичні торговельні центри оптової торгівлі. В даному випадку вони вирішили обмежитися відкриттям порівняно невеликого магазину загальною площею 1560 кв. м, а торговою – 1155. Інвестиції у відкриття об’єкта склали 160 000 євро. Що разюче відрізняється від звичних споживачам гіпермаркетів Metro площею 20 000 кв. м і більше.

Але логіка в цьому є: зараз стратегія Metro у всіх країнах орієнтована на сегмент b2b, а не на продаж товарів кінцевим споживачам. Відповідно, і новий магазин під дочірнім брендом Metro Group «Бери Вези» в першу чергу націлений на покупців з HoReCa і дистриб’юторів. «Ми фокусуємося на професійних клієнтів, під них складали асортимент, формували цінову політику та додаткові опції. Що жодним разом не означає відмову від співпраці з кінцевим споживачем», – розповіла на прес-брифінгу Анна Губова, регіональний менеджер з розвитку магазинів малого формату Metro Cash&Carry Ukraine.

Поки асортимент чернігівського Бери-Вези становить всього 2200 найменувань товарів продовольчої та непродовольчої групи. Але, як запевняють в компанії, це найбільш затребувані позиції серед клієнтів продуктового роздробу, а також ресторанного сегмента. Неабияку частину представлених в магазині торгових марок склали товари private label Metro, в тому числі й українського виробництва.

Разом з тим, через концепцію магазину помітно скорочено асортимент товарів короткого терміну зберігання: акцент зроблений на продукцію, яку можна зберігати довго.

Також змінена цінова політика: щоб стимулювати клієнтів купувати більше, оптові ціни починаються від трьох одиниць будь-якого артикулу.

Новий магазин бренду Бери-Вези відрізняється від своїх попередників в Луцьку та Тернополі тим, що клієнти можуть замовити товар із доставкою з інших центрів Metro Cash & Carry Ukraine. Навіть якщо позиція не представлена ​​саме в чернігівській точці, можна через сайт оформити замовлення, і в зазначений час покупки чекатимуть замовника. Адресну доставку до дверей Metro розвивати поки не планує, але в перспективі, якщо буде попит на дану послугу, готова розглянути такий варіант.

«Наша мета максимально задовольнити наших клієнтів, в першу чергу з сегмента b2b, і ми завжди дивимося й аналізуємо, чим можемо їм допомогти та зробити їх бізнес ще комфортніше і прибутковіше», підкреслив генеральний директор Metro Cash&Carry Ukraine Тіно Цайске.

Як виглядає і що пропонує новий торговий об’єкт Metro Cash&Carry Ukraine у фоторепортажі RAU.

Читайте також –

Metro Cash&Carry Ukraine запускає онлайн-магазин для клієнтів HoReCa


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  35
Усі новини ринку