Вісім років по тому: Metro Cash&Carry відкрив новий магазин в Україні (фоторепортаж)
Після довгої перерви український підрозділ німецького концерну Metro AG знову почав відкривати торгові точки – першою став магазин в Чернігові на вул. Старобілоуська, 77. Поки в планах розвиток тільки об’єктів малого формату – центрів оптової торгівлі під брендом «Бери-Вези».
Цей матеріал також доступний російською мовою
Metro Cash&Carry Ukraine відновив розвиток торговельної мережі. Попередній центр торгівлі Metro був відкритий ще в 2011 році в Житомирі. З тих пір німецький рітейлер хіба що оновлював свої магазини, як, наприклад, в Києві на Петрівці та в Полтаві. Нових об’єктів один з провідних європейських брендів FMCG-сегмента не відкривав в Україні більше восьми років.
При цьому навіть зараз німці не поспішають вкладати в Україну значні суми та відкривати класичні торговельні центри оптової торгівлі. В даному випадку вони вирішили обмежитися відкриттям порівняно невеликого магазину загальною площею 1560 кв. м, а торговою – 1155. Інвестиції у відкриття об’єкта склали 160 000 євро. Що разюче відрізняється від звичних споживачам гіпермаркетів Metro площею 20 000 кв. м і більше.
Але логіка в цьому є: зараз стратегія Metro у всіх країнах орієнтована на сегмент b2b, а не на продаж товарів кінцевим споживачам. Відповідно, і новий магазин під дочірнім брендом Metro Group «Бери Вези» в першу чергу націлений на покупців з HoReCa і дистриб’юторів. «Ми фокусуємося на професійних клієнтів, під них складали асортимент, формували цінову політику та додаткові опції. Що жодним разом не означає відмову від співпраці з кінцевим споживачем», – розповіла на прес-брифінгу Анна Губова, регіональний менеджер з розвитку магазинів малого формату Metro Cash&Carry Ukraine.
Поки асортимент чернігівського Бери-Вези становить всього 2200 найменувань товарів продовольчої та непродовольчої групи. Але, як запевняють в компанії, це найбільш затребувані позиції серед клієнтів продуктового роздробу, а також ресторанного сегмента. Неабияку частину представлених в магазині торгових марок склали товари private label Metro, в тому числі й українського виробництва.
Разом з тим, через концепцію магазину помітно скорочено асортимент товарів короткого терміну зберігання: акцент зроблений на продукцію, яку можна зберігати довго.
Також змінена цінова політика: щоб стимулювати клієнтів купувати більше, оптові ціни починаються від трьох одиниць будь-якого артикулу.
Новий магазин бренду Бери-Вези відрізняється від своїх попередників в Луцьку та Тернополі тим, що клієнти можуть замовити товар із доставкою з інших центрів Metro Cash & Carry Ukraine. Навіть якщо позиція не представлена саме в чернігівській точці, можна через сайт оформити замовлення, і в зазначений час покупки чекатимуть замовника. Адресну доставку до дверей Metro розвивати поки не планує, але в перспективі, якщо буде попит на дану послугу, готова розглянути такий варіант.
«Наша мета – максимально задовольнити наших клієнтів, в першу чергу з сегмента b2b, і ми завжди дивимося й аналізуємо, чим можемо їм допомогти та зробити їх бізнес ще комфортніше і прибутковіше», – підкреслив генеральний директор Metro Cash&Carry Ukraine Тіно Цайске.
Як виглядає і що пропонує новий торговий об’єкт Metro Cash&Carry Ukraine – у фоторепортажі RAU.
Читайте також –
Metro Cash&Carry Ukraine запускає онлайн-магазин для клієнтів HoReCa