Місце зустрічі: як офлайновим магазинам перемогти онлайн в боротьбі за молодих покупців

Місце зустрічі: як офлайновим магазинам перемогти онлайн в боротьбі за молодих покупців

07.12.2018 08:05
  347
rau

Сучасні підлітки все частіше купують товари в інтернеті, бажано – в один-два кліка. Але традиційному “цегляному роздробу” також є, що їм запропонувати та як заманити в магазин.

Портал Teletype.in підготував короткий посібник: як офлайн-рітейл може успішно боротися за увагу наступного покоління покупців: нинішніх підлітків, які здавалося б, цілком захоплених гаджетами, віртуальною реальністю і інтернетом. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Всім вже давно відомо, що у кожного магазину повинен бути сайт. Але аналітики недооцінюють важливість фізичних торгових точок – в решті решт, магазин це місце, де можна взаємодіяти з продуктом і брендом: розглянути його, помацати, доторкнутися, послухати, спробувати.

Магазин для підлітків – це не мамин будинок. Тут вони можуть зустрічатися та спілкуватися, отримувати різноманітний соціальний досвід. У фізичних магазинів є потенціал стати впливовою медіазоной, де бренди можуть розповісти про себе та зацікавити підлітків продуктами, які ті потім куплять будь-яким зручним для них способом.

Ціна

Підлітки мають серйозну купівельну спроможність, особливо в усьому, що стосується їжі та одягу (зауважте, всі ці речі важко придбати онлайн).

На відміну від дорослих, підлітки не можуть дозволити собі купувати дивани та квіткові горщики. У них не так багато грошей і тому для них особливо важливі продукти, що володіють будь-якої цінністю.

До речі, діти багатих батьків тепер купують речі трохи інакше, ніж їх попередники 20 років тому. А ось у підлітків із сімей середнього класу є багато спільного з підлітками з 90-х, родом з таких же сімей. Для них ціна, як і раніше, набагато важливіше зручності.

Люди

Підліткам не потрібна допомога консультантів в магазині – лише 7% молодих споживачів хочуть, щоб їм хтось допомагав. Але й про них теж не можна забувати – магазини із досвідченими консультантами, які знають, що потрібно клієнтам, зазвичай “живуть” довше конкурентів.

Співробітники магазину так чи інакше є амбассадорами та найкраще можуть донести потрібний образ бренду до клієнта. Тому перш ніж звільняти когось, власникам магазинів потрібно добре вивчити своїх клієнтів, щоб не втратити тих, хто приходить до них заради приємною консультації від співробітників.

Продукт

Як вже було сказано, коли підлітки збираються щось купити, вони вибирають значимий для них продукт. Нове покоління не так женеться за покупками, як попереднє, тому товар повинен бути максимально персоналізованим, трендовим і відповідати переконанням потенційного покупця.

Персоналізація грає дуже важливу роль – випускаючи мільйони різних версій одного продукту, можна дати підлітку можливість заявити про те, що він унікальний і при цьому вибирає той же, що й однолітки (тобто він не чужинець).

Представники покоління Z нетерплячі, тому швидко відмовляються від пропозицій, які не миттєво відповідають їхнім потребам. Тож треба працювати з big data і стежити, щоб в магазині завжди було все найнеобхідніше і не було надлишку товарів. У світі підлітків тренди мінялися швидко – через це потрібно не відставати від них.

Просування

Магазини повинні проводити різні акції та влаштовувати активності в різних мобільних додатках, якими користуються підлітки. Зверніть увагу на досвід молодих брендів – відкриваючи фізичні магазини, вони перетворили їх в місце для селфі, куди охоче йдуть мілленіали або представники покоління Z. Стильний інтер’єр надихає запостити фото з магазину в Instagram (і тим самим дає безкоштовну рекламу).

Таким чином магазини стають експериментальним майданчиком для реклами продуктів і порталом для всіляких каналів їх дистрибуції.

Залучення нового клієнта раніше обходилося в сім разів дорожче, ніж утримання старого. Зараз ситуація змінилася. Однак конкуренція в світі рітейлу й раніше була дуже висока, а зміна поколінь покаже, хто з брендів зможе вижити, а хто – ні.

Читайте також –

Як керуючій компанії уникнути в ТРЦ проблем з важкими підлітками


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку