Мережі Наш Край виповнюється 20 років – топ-10 фактів про компанію
Як компанія VolWest Group розвиває франчайзингову мережу Наш Край, скільки інвестицій потрібно для відкриття одного магазину, і який проект рітейлер запустив у 2021 році – з нагоди ювілею пропонуємо 10 головних фактів та віх розвитку мережі за період її діяльності.
Цей текст доступний також російською мовою
Цього тижня, 20 жовтня, мережі Наш Край виповниться 20 років. З перших років роботи компанія обрала для себе чіткий вектор розвитку – франчайзинг. І з тих пір незмінно йому слідує, ставши однією з найбільших франчайзингових компаній на ринку України у сфері рітейлу. З нагоди 20-річчя RAU підготувала топ-10 фактів про компанію.
1. Свій перший магазин під брендом Наш Край компанія відкрила ще у 2001 році, а в 2004-му запустили дебютний торговий об’єкт на умовах франчайзингу, ставши, таким чином, першою мережею на ринку України, яка обрала для себе саме такий шлях розвитку.
2. Мережа працює у 140-ка містах та 21-й області України, має 100 партнерів-франчайзі та щомісяця гостинно надає свій сервіс 5 млн відвідувачам.
3. Компанія Наш Край розвиває франчайзингову мережу у форматах «біля дому» (торгова площа – від 150 до 300 кв. м) та «експрес» (торгова площа – від 50 до 150 кв. м).
«Експрес» – магазин розрахований на зручну та швидку покупку та має оптимальний асортимент товарів щоденного попиту, а також свіжої випічки. Магазин «біля дому» має розширений асортимент товарів щоденного попиту, свіжу випічку, фреш-групу та кулінарію.
4. Розмір інвестицій у магазин мережі Наш Край залежить від формату торговельного закладу. Для відкриття магазину у форматі “біля дому” початковий капітал становить від 35 000 євро; для формату “експрес” – від 15 000 євро. Основні статті витрат: купівля обладнання, ремонт приміщення, оплата праці персоналу. Але головне – відсутні вступний внесок та рекламний збір.
5. У 2016 році мережа Наш Край запровадила масштабний соціальний проект «Живи відповідально» зі встановленням куточків для вимірювання тиску та з корисною інформацією для гостей, як дбати про здоров’я та навколишнє середовище.
6. У 2017-му відбулася ще одна знакова подія, оскільки у портфель брендів інвестиційної групи VolWest Group, до якої належить і мережа Наш Край, увійшов бренд міжнародної мережі SPAR, який розвивається в Україні теж на умовах франчайзингу.
7. У тому ж році мережа Наш Край розпочала ребрендинг магазинів у формат 3.0, а саме: оновила навігацію; де дозволяє площа закладу, встановили зони Food-to-Go з паніні, хот-догами, круасанами та кавою; а у більших приміщеннях встановили сучасні подові печі для випічки смачного хліба та коптильні для риби та м’яса. Це дозволило значно розширити асортимент свіжої та смачної продукції власного виробництва.
8. Наприкінці 2017 року менеджмент компанії розробив та відкрив перші магазини за системою зворотного франчайзингу, ставши першою мережею в Україні, яка використала цю модель для розвитку бізнесу.
9. У грудні 2020 року компанія запустила нову спільну для двох мереж Наш Край та SPAR програму лояльності DRUZI із додатком, Viber-ботом, особистим кабінетом для гостей.
Функціонал додатку передбачає електронну картку лояльності (таким чином поступово відмовляюсичь від використання пластику), пошук магазинів, можливість відслідковувати накопичені/витрачені бонуси та історію покупок, переглядати акції кожного магазину та отримувати персональні пропозиції: купони, знижки тощо.
10. У 2021 році компанія реалізувала ще один важливий проект не тільки для мережі, а й, напевно, для всього ринку рітейлу, випустивши колективну монографію «Анатомія рітейлу» за редакцією Віктора і Романа Корсаків. Над книгою працював весь топ-менеджмент компанії VolWest Group та мереж Наш Край і SPAR. Її цінність у тому, що у ній поєднані, як теоретичні, так і практичні аспекти; пояснюється, чому відбуваються певні процеси в бізнесі, як вирішити вузькоспеціалізовані питання і усе це показано на практичних прикладах.
Читайте також