Якщо вам цікаво бути частинкою великою родини продуктової мережі, щоденно вдосконалюватись та перемагати у своїх справах, надсилайте свої резюме.
Кандидат має знати:
- Впевнений користувач 1С 8, M.E.Doc Excel
- Досвідчений користувач MS Office
- Вищу освіту (бухгалтерський облік та аудит, фінанси, економіка)
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років
- Знання: напрямків бухгалтерського обліку в роздрібній торгівлі або дистрибуції, загальноекономічні, законодавчі (оподаткування), принципи ведення бухобліку і формування звітності, основи управлінського обліку і бюджетування
- Знання касового апарату
- Знання основ бухгалтерського та податкового законодавства України
- Мати досвід проходження податкових перевірок
- Підготовка відповідей на запити податкових органів
- Постійно слідкує за змінами в законодавстві, вміє оцінювати бізнес-ризики та приймати відповідні рішення та нести відповідальність за прийняття рішень
- Особисті якості: комунікабельність, чесність та позитивний настрій, уміння планувати робочий час
Обов’язки:
- Організація та контроль введення бухгалтерського обліку підприємства (ТОВ: загальна система + ПДВ).
- Контроль за обліком:
- ПДВ: податковий кредит, реєстрація податкових накладних, контроль ліміту, попередній розрахунок ПДВ.
- Розрахунків з підзвітними особами.
- Касових операцій.
- Основних засобів та пмм.
- ЗЕД (імпорт, експорт товарів, практичний досвід роботи з валютними операціями; оприбуткування імпортного товару з витратами на доставку цього товару, ПДВ, держмито, курсові різниці; подання заявок на купівлю валюти; вміння надсилати документи до банку та формувати валютні платежі.
- Облік власного виробництва продуктів харчування.
- Нарахування заробітної плати, об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ.
- Контроль за відповідним складанням та оформленням первинної документації, їх зберіганням, та відображенням у бухгалтерській програмі;
- Контроль операційної роботи в системі клієнт-банк;
- Складання фінансової (за національними стандартами), статистичної та податкової звітності.
- Контроль своєчасної оплати податків.
- Ведення управлінського обліку та формування звітів керівнику.
- Моніторинг та аналіз змін в законодавстві.
- Координація та контроль діяльності бухгалтерії.
Компанія пропонує:
- стабільну та своєчасну зарплату ринкового рівня за результатами співбесіди (розмір бажаної грошової винагороди просимо вказати у резюме);
- оплачувану відпустку та лікарняні;
- офіційне працевлаштування;
- дружню професійну атмосферу;
- професійний розвиток. Якщо станеться хвороба або нещасний випадок компанія надає фінансову допомогу згідно з діючими корпоративними програмами лояльності
Якщо вас зацікавила вакансія, направляйте, будь ласка, своє резюме: