Мережа магазинів TA-DA!: як створити бізнес, який є місцем щастя для кожного
TA-DA! розпочала свою історію з мережі супермаркетів. За 24 роки компанія стала значно більшим, ніж звичайна мережа. Які ключові етапи розвитку та трансформації ритейлера.
TA-DA! — перша компанія в Україні, яка ще у 2011 році, відкрила перший супермаркет формату “one dollar store” з торговою площею понад 1000 кв. м у місті Дніпро.
Наазі мережа TA-DA! включає понад 50 супермаркетів загальною площею майже 40 000 кв. м, пропонує понад 20 000 найменувань товарів від більше ніж 400 надійних постачальників. Щомісяця вона відкриває нові супермаркети та додає унікальні товари: від власного імпорту до власних торгових марок “TA-DA!” та “Gooddi”, від відомих брендів до крафтових виробів.
TA-DA! — це про створення цілої екосистеми бізнесу, яка вражає і надихає покупців, співробітників, постачальників і партнерів.
Супермаркет мрії: місце, де шопінг стає задоволенням
Що ж робить супермаркети TA-DA! особливим місцем, куди хочеться повертатися знову і знову? Все починається з клієнта, з його комфорту. Для мережі клієнти — справжні друзі. У компанії переконані, що вони заслуговують на найкращий сервіс. Ритейлер створює великі супермаркети, де кожен може швидко знайти все необхідне, а партнери компанії отримують змогу презентувати себе.
Ключовий меседж компанії: “Ми продаємо не товар, а емоцію!” Окрім повсякденного шопінгу, мережа пропонує безліч додаткових переваг:
- програму лояльності — можливість накопичувати бонуси, витрачати їх на покупки в TA-DA!, обмінювати на балобонуси з Банку Власного Рахунку та витрачати у мережі Сільпо та інших партнерів;
- кавомати та фуд-корти в супермаркетах — місце, де можна насолодитися ароматною кавою та смачним перекусом під час покупок;
- мережу кавʼярень Є!Кава by TA-DA з власною пекарнею — це не лише смачні напої, десерти, випічка, а й тепла атмосфера для відпочинку;
- сучасний дитячий простір TADAroom, адже щаслива дитина та задоволені батьки — це ознака вдалого шопінгу;
- фітнес-студії Brosko Studio, де клієнти знаходять простір для активного та здорового життя;
- власний інтернет-магазин TA-DA!;
- зручна доставка онлайн-замовлень через сервіс Glovo;
- точки видачі інтернет-замовлень Нова пошта, Meest, Click.
TA-DA! — це не лише про клієнтів, але й про людей, які творять історію мережі
Наразі у компанії працює більше 1100 працівників, і для мережі люди — головна цінність. Щоденний розвиток співробітників є ключем до успіху всієї компанії. У рамках Академії TA-DA! проводять авторські тренінги, а також сприяють навчанню працівників поза межами компанії. Кожен працівник має можливість вдосконалювати свої знання та навички.
TA-DA! має свій штат IT-фахівців, які створюють інноваційні розробки, що покращують роботу кожного відділу в компанії. Відкритість до інновацій створює унікальне та сучасне середовище для кожного. TA-DA! активно впроваджує сучасні технології: інтерактивні дисплеї, каси самообслуговування, мобільний застосунок для Android та iOS та програму лояльності, які роблять процес покупок швидким і зручним.
Ще одна соціальна місія мережі — популяризація спорту. Активний спосіб життя допомагає працівникам заряджатися енергією, згуртовуватися та досягати нових вершин.
TA-DA! — це компанія, яка об’єднує однодумців
Співпраця з компанією TA-DA! надає багато перспектив. Це більше, ніж просто інвестиція в бізнес — це створення нового формату для українського ритейлу. Партнери мережі стають частиною яскравого бренду, який транслює сучасний підхід до шопінгу: інноваційний і клієнтоорієнтований
Серед корпоративних цінностей компанії: комфортна комунікація та емоційний зв’язок з клієнтами, працівниками, постачальниками та партнерами.