Мережа КОЛО розширилась до 250 магазинів і стала третьою в країні за кількістю точок

Мережа КОЛО розширилась до 250 магазинів і стала третьою в країні за кількістю точок

29.06.2021 08:15
  2135
rau

Мережа магазинів КОЛО продовжує стрімко розвиватися: 26 червня компанія відкрила одночасно чотири нових магазини.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це повідомляє співзасновник мережі КОЛО Сергій Войцеховський. “Стали мережею номер три в країні за кількістю магазинів (у нас їх зараз 254) і мережею номер один за темпами зростання. Все це зробили менш ніж за 3,5 роки”, – написав він.

Дві торгові точки відкрилися в Києві в Києві на вул. Сормовська, 3 і вул. Максимовича, 28, а також по одній в с. Крюківщина на вул. Жулянська 1д та м. Чорноморськ на вул. Паркова, 28.

Позначку в плюс сто нових магазинів продуктовий рітейлер пройшов менше ніж за рік – 100-й магазин КОЛО відкрився 30 листопада 2019 року. Вже через рік, у жовтні 2020 року, почав роботу 200-й магазин мережі. Окрім відкриття нових магазинів, з травня 2021 КОЛО активно оновлює свої торгові точки. Головна особливість нового формату – оформлення у насичених сірих тонах з дерев’яною обшивкою.

Нагадаємо, мережа КОЛО була заснована в 2017 році. В 2019-му рітейлер відкрив 53 нових магазина і увійшов до трійки лідерів українського ринку FMCG–рітейлу за темпами розвитку, поступившись лише АТБ–маркет і Volwest Group (мережі Наш Край і Spar). За результатами церемонії нагородження кращих компаній сфери рітейлу та торговельної нерухомості RAU Awards 2020 мережа магазинів КОЛО стала переможцем у номінації «Магазин біля дому/мінімаркет року в FMCG».

Читайте також –

Сергій Войцеховський, КОЛО: Готуємо ще більш інтенсивну експансію і запуск нового формату КОЛО 2.0


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку