Мережа Будинок іграшок: іграшковий бізнес по-дорослому

Мережа Будинок іграшок: іграшковий бізнес по-дорослому

27.07.2023 11:01
  971
rau

Війна в Україні сильно вдарила по бізнесу, пов’язаному з товарами для дітей. Проте, переживши період турбулентності, рітейлери дитячих товарів розуміють необхідність рухатись вперед і мають чіткі плани розвитку. Зокрема, і мережа Будинок іграшок починає стрімке відновлення і робить для цього цілком реальні кроки.

Будинок іграшок – найбільша в Україні мережа магазинів іграшок для дітей і дорослих, на українському ринку працює вже майже 25 років. Зараз діє 59 магазинів мережі у 20 містах України, які за рік обслуговують більше 10 млн відвідувачів.

Одним із головних напрямків розвитку мережі Будинок іграшок є розширення. Вже наразі збільшено площу магазину в ТРЦ Respublika Park на 250 кв. м – загальна площа нині сягає 800 кв. м. Так, 1 липня магазин вже відкрив двері у розширеному оновленому форматі. Це дозволить додати нові категорії товарів і збільшити асортимент, а також підвищити статус магазину до формату флагманських. Очікується, що цей магазин стане лідером продажів та приверне увагу нових клієнтів.

Крім того, мережа Будинок іграшок має намір розширитися у західному регіоні України. Нові магазини у цьому регіоні можуть відкритись вже до кінця 2023 року. Мережа виявляє свою активність та намір до захоплення нових ринків.

Одним із важливих елементів успіху мережі Будинок іграшок є партнерство та колаборації з іншими компаніями. У квітні-травні 2023 року відбулась успішна колаборація з агенцією Art Nation Loyalty у рамках прокту Прайзі. Механіка акції передбачала отримання знижок при купівлі шоколадного яйця. Так, від Будинку іграшок покупець міг отримати сертифікат на суму 200 грн чи знижку на суму 200 грн при покупці на 1000 грн. Доля нових клієнтів серед усіх активованих промокодів склала 30%, реактивованих клієнтів – 60%, повернутих з утрачених – 10%.

Партнер високо оцінив підхід мережі Будинок іграшок до співпраці, бачить зацікавленість у подальшій взаємодії та висловив бажання продовжити об’єднання зусиль в майбутніх проектах у 2023-24 роках в рамках довготривалого партнерства.

Також мережа Будинок іграшок встановила довготривале партнерство з компанією Visa. Це був достатньо складний проект з точки зору технічної інтеграції. Він дозволив клієнтам отримувати вигідні цінові пропозиції: знижка сумувалась з іншими акційними пропозиціями мережі, клієнт доволі вигідно міг придбати улюблені іграшки. Клієнту надавалась знижка 10% при умові сплати кредитною картою.

В рамках колаборації з компанією Visa було проведено охватну рекламну підтримку. Були задіяні як власні канали комунікації мережі Будинок іграшок – (сайт, соціальні мережі тощо), так і додаткові активності – digital-просування, відео- та аудіоролики, а також партнерство з блогерами та інфлюенсерами.

Співпраця в рамках промо надала можливість отримання додаткового валового прибутку та сприяла активізації продажів. Компанія Visa високо оцінила спільну роботу та висловила бажання продовжити колаборацію на національні промо з підготовки до школи та Нового року. До того ж, готується унікальна пропозиція з картками «Пакунок малюка».

Мережа Будинок іграшок показує активний розвиток та прямування до нових досягнень. Очікуємо і нових проектів та новин від мережі Будинок іграшок, оскільки компанія продовжує активно працювати над своїм розвитком та залучати нових клієнтів.

Автор – Анна Полісученко

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку