Ласкавий май: кращі жарти і меми українських рітейлерів у травні
Яскраві ситуативи, меми, тролінг і кращі жарти українських рітейлерів у травні.
Травень видався багатим на нові меми і приводи для ситуативного маркетингу. Месники, фінал Ліги Чемпіонів УЄФА, новий бренд України Ukraine NOW, Євробачення, хіт Філіпа Кіркорова “Колір настрою синій”, королівське весілля у Великобританії – ось далеко не повний перелік тем, які порушили українські та зарубіжні компанії. У новому огляді креатив від Ашан, KFC, Ельдорадо, АТБ-Маркет, Mister Cat, Star Burger і багатьох інших.
Майже через рік після виникнення, в мережі відродився мем, заснований на стокових фото з діалогом між дитиною і батьком. Хлопчик питав тата або маму: «чому мою сестру звати Роза?» «Тому що твоя мама любить троянди», — відповідав батько. Тоді виникало логічне запитання про походження імені самого хлопчика, і в цей момент з’ясовувалося що його звуть «Мемасик» або «Віскарик». У другу хвилю популярності жарт підхопили KFC і Ашан Україна.
KFC також відзначилися з ситуативом про Євробачення, запропонувавши свій варіант пісні “Червона Рута” для пісенного конкурсу “Курочкобачення”.
“Хей, курочкомане!
Якщо на Євробаченні ти раптом не почуєш хіта свого серця, він є у нас:
Кууурячі крила
Не шукааай вечорами
Бо усі найсмачніііші
Вже в KFC!
Їхні аромати
То палиця насолода
Запашна насолода
Гострих кріл… “
Укрпошта і Mister Cat Pizza підхоплювали в травні спільні теми. Затверджений на засіданні Кабміну 10 травня 2018 новий бренд України Ukraine NOW миттєво привернув увагу Укрпошта. І в той час, як більшість користувачів мережі обговорювали його схожість з логотипом порносайту PornHub, поштовий оператор застосував лого за призначенням, прикріпивши до відомої картини Рєпіна, яка виявилась тут доречною.
Пограти з новим логотипом зважилися також в мережі піцерій Mister Cat. “Ми теж так можемо”, – підписали публікацію в Facebook.
А ось так Укрпошта приготувалася до фіналу Ліги Чемпіонів УЄФА 2018. Це крім випущених пам’ятних марок.
Якщо в Укрпошта готувалися до фіналу Ліги Чемпіонів, то в Mister Cat Pizza жартували по темі відразу і рішуче. Заодно пригадавши вірусне відео з кавказького весілля.
Не обійшлося і без нового, яскравого мема з дезінтеграцією (I don’t feel so good). Ця серія мемів, в яких один з героїв розпадається на дрібні частинки, з’явилася після виходу фільму «Месники: Війна Нескінченності», в якому Танос міг розсіювати все що завгодно. В Укрпошта вирішили таким чином нагадати оплатити комунальні послуги.
Однією з активностей місяця Ельдорадо став “Колір настрою синій” – мем, заснований на однойменній назві пісні Філіпа Кіркорова, що стала навесні 2018 року вірусною.
Компанія також вдало пожартувала на тему швидкого розвитку платіжних технологій, що стало особливо актуальним на фоні запуску в Україні Apple Pay, про що в Apple повідомили на початку травня.
Причому зробили це двічі. До другої публікації в Ельдорадо написали “Друзі, як там справи з ApplePay?”
АТБ-Маркет також не залишався осторонь. 25 травня мережа дискаунтерів виклала ось таке зображення з підписом “А що ви знаєте про успішну стратегію виходу на зовній ринок?”
Віджартувався АТБ і на тему Євробачення. Знаменитий пакет мережі дискаунтерів став героєм фотографії, яка зібрала в Facebook рітейлера 3 100 лайків.
Наступний персонаж – теж цілком реальний герой. АТБетмен відвідав 6-7 травня в Українському домі фестиваль коміксів Comic Con. Пост з фотографією супергероя оцінило у Facebook компанії 3 400 користувачів.
Як виявилося, офіційні сторінки теж діляться спогадами. Так, наприклад, Star Burger замість привітань з “маївкою” згадав власне творіння дворічної давності. Через асоціацію бургерів з американською культурою так і хочеться пожартувати якось про те, що капіталісти сміються над осколками радянської культури. Вийшло яскраво.
Не обійшлося і без прямого троллінгу. Жарт засновника інтернет-магазину Rozetka.ua Владислава Чечоткіна в бік конкурента по продажу гаджетів та іншої техніки оцінило понад 400 користувачів.
Котиками в минулому місяці відзначилися Ашан Україна і Укрпошта.
А ось так Domina’s Pizza привітали фанатів “Зоряних війн” з Всесвітнім днем легендарної космоопери, який святкується 4 травня.
Згадуючи ситуативи травня, потрібно відзначити також суспільний ажіотаж навколо весілля британського принца Гаррі і Меган Маркл, що відбулося 19 травня. Світові бренди просто не змогли оминути тему стороною. І ми не будемо. Зібрали найяскравіші приклади.
IKEA втішила всіх, у кого не вийшло вийти заміж за принца Гаррі, запропонувавши в якості альтернативи стілець Harry. Він вільний, на відміну від принца.
Фастфуд KFC в честь весілля ввів в меню тематичні баскети. Креативщики підхопили ідею, дізнавшись, що коли Гаррі робив Меган пропозицію, в цей момент пара готувала разом курчати на вечерю. Спеціальний обід в день весілля мережа оформила у святкову упаковку та презентувала у своїх закладах по дорозі до Віндзорського замку.
LEGO запропонував мініатюрну копію з 39 960 деталей. У набір включені іграшковий Віндзорський замок, копії нареченого, нареченої і знаменитих гостей.
Бренд содових SodaStream випустив лімітовану серію пляшок з кришечками у вигляді екстравагантних капелюшків, які так до вподоби особам королівської знаті. Колекція налічує п’ять пляшок, які представили на благодійному вечорі, присвяченому боротьбі з пластиковими пляшками.
Дивіться також наш попередній огляд –