Це на ювілей: меми про підрив Кримського мосту від українських рітейлерів

Це на ювілей: меми про підрив Кримського мосту від українських рітейлерів

09.10.2022 10:00
  3338
Микола Маранчак

Скидки на надувні матраци для переправи, іграшкова залізна дорога з уцінкою через брак декількох деталей, одяг з найбільшим вмістом бавовни та інші жарти і меми про Кримський міст від Алло, Rozetka, Антошка, Prostor, Comfy, АТБ, Ашан, Фокстрот, Пузата Хата та інших.

Сонячним суботнім ранком, 8 жовтня, на незаконній конструкцій т.н. “Кримський міст”, що з’єднує росію та окупований нею півострів Крим, спалахнула пожежа. Реакція українських соцмереж на довгоочікувану новину була, м’яко кажучи, бурхливою. Разом з користувачами до обговорення події за допомогою мемів приєдналося чимало компаній. Навіть СБУ не залишилося осторонь і процитувала Тараса Шевченка (бережно змінивши кілька слів вірша): “Світає, Міст гарно палає; Соловейко у Криму СБУ зустрічає”. RAU пропонує ознайомитися із тим, хто з рітейлу і як відреагував на нову “бавовну” у Криму.

Поки Українські Герої мінусують міст, Ашан знайшов єдиний можливий варіант «Кримської переправи».

Rozetka пропонує знижку 10% на розпалювачі та аксесуари для мангалів. Промокод “Horytpalae”.

Цього Rozetka виявилось замало і вони влаштували уцінку на конструктор Lego “Залізничний міст”. “Причина уцінки: не вистачає декількох деталей”, – пожартували на Facebook маркетплейсу.

В Антошка пообіцяли, що «пригоди» на мосту тільки починаються, і надають -30% на набір Thomas & Friends з відповідною назвою.

В Цитрус були лаконічні: “Дочекалися”.

В Comfy нагадали про хороші телевізори, адже “є відео, які краще дивитись на великому екрані”.

“Кращий подарунок на ювілей”, – відмітили в Алло і натякнули на 70-річчя російського диктатора країни-терориста.

“Найпрекрасніший день”, – відмітили в Prostor.

В ТРЦ Злата Плаза пропонують одяг з найбільшим вмістом бавовни.

В АТБ анонсували незабаром відкриття в Криму.

Ресторатор та шеф-кухар Євген Клопотенко зрадів, що “українці нарешті запалили багаття у Криму, щоб наварити борщу на всю країну”.

CEO Укрпошта Ігор Смілянський звернув увагу на те, що “шанувальник Укрпошта з москви, володя соловйов пише, що логістичний оператор завчасно знав про Кримський Міст і підготувався”. Схоже на той випадок, коли пропагандист був правий – Укрпошта миттєво оголосила передзамовлення на марку «Кримський міст на біс!», тобто макет марки міг бути готовий. А все тому, що в Україні навіть на пошті не сумнівалися, що невдовзі перша бавовна на мосту таки буде.

Співзасновник Monobank Олег Гороховський запропонував клієнтам поставити на обкладинку своєї карти світлину з пожежі.

На WOG стурбовані довгими чергами за пальним на кримських АЗК і розіслали повідомлення, що вони вже на піході.

В Фокстрот пригадали пісню Христини Соловій “Хто як не ти спалить мости” і якби натякнули на головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного.

Білий Налив в усіх містах України змінили назву сидру в меню, щоб кожен міг “бахнути по Кримському мосту”.

ТРЦ Cherry Mall запрошують відзначити подію неаполітанською піццею1708 Pizza di Napoli на фуд-холі ТРЦ. А при замовленні двох піц третю отримай у подарунок. Запрошення проілюстрували наступною публікацією.

В KTC також придумали, на що спробувати підвищити продажі з нагоди. “Без зайвих слів. Щоб уникнути непередбачуваних вибухів, лови -5% знижки на датчики задимлення Ajax за промокодом «Bavovna». Щедра пропозиція для тих, кого ситуаця в Керчі змусила нервувати через “непередбачувані вибухи”.

Київстар “нравиться як воно горить! Всі бігають, суєтяться…”

В Пузата Хата заявили, що в них “палає любов до відвідувачів так, як Кримський міст”.

Реакція соцмереж на новину про Кримський міст була також максимально бурхливою.

 

  

Читайте також

“Ілоне, а мама знає?” Як українські рітейлери відреагувати на твіт Ілона Маска про примирення з росією


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку