Відправити та отримати посилки Meest тепер можна в центрах видачі замовлень Епіцентр

Відправити та отримати посилки Meest тепер можна в центрах видачі замовлень Епіцентр

22.05.2024 12:45
  1088
rau

Поштово-логістичний оператор Meest Пошта розширює мережу партнерських відділень. Тепер посилки можна отримати та відправити у понад 200 центрах видачі онлайн-замовлень Епіцентр по всій Україні.

«Розвиток партнерської мережі відділень Meest Пошта є одним з головних пріоритетів компанії, і ми впевнено виконуємо поставлені цілі. Епіцентр є великою мережею, що представлена локаціями по всій Україні, тож наші клієнти отримають ще одну опцію для відправки та отримання посилок. Загалом ми відкрили вже сотні партнерських відділень — разом з популярними супермаркетами, магазинами та АЗС», — коментують у пресслужбі Meest Пошта.

Щоб відправити посилку, треба створити її онлайн у додатку чи на сайті, сплатити (якщо платником є відправник), принести заздалегідь запаковану посилку у центр видачі замовлень Епіцентр та передати його оператору. Для отримання варто прийти на цю ж локацію, назвати номер посилки, підтвердити особу отримувача та оплатити, якщо потрібно.

Переглянути адреси центрів можна на сайті Епіцентр або в офіційних чат-ботах компанії у Telegram та Viber.

Окрім точок Епіцентр, клієнти Meest Пошта можуть отримувати та відправляти посилки у магазинах Rozetka та lifecell, супермаркетах Сільпо, на АЗС ОККО та БРСМ, а також у відділеннях оператора.

Довідка. Meest Пошта — український поштово-логістичний оператор, що входить у групу компаній Meest, яка також об’єднує Meest Shopping, Meest Cargo, Meest China, Meest Europe, Meest USA та Meest Canada. Компанія заснована підприємцем Ростиславом Кісілем і вже понад 30 років працює на ринку поштових послуг у сегменті B2С та B2B. Meest дозволяє надсилати посилки у понад 70 країн світу в Північній та Південній Америках, Європі, Азії та Африки.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Аналітика Webpromo – український ринок food-ритейлу: темпи відновлення, обсяг попиту та показники галузі за 2023 рік

Аналітика Webpromo – український ринок food-ритейлу: темпи відновлення, обсяг попиту та показники галузі за 2023 рік

Компанія Webpromo опублікувало діджитал-дослідження українського food-ритейлу, яка показує поточний стан ніші, а також може...
time icon  
  123
Усі новини ринку