
Ірина Брославцева, Graff: Як закохати споживача в національний чайний бренд за дев’ять місяців


Раніше він обіймав керівні посади в напрямку маркетингової діяльності компаній Старлінк Груп (офіційний дистриб’ютор New Balance в Україні) та Vodafone Україна, а до команди ЦУМ Київ приєднався 10 квітня цього року.
Про це RAU повідомила прес-служба department store ЦУМ Киев. Олексій Зеркаль має 15-ти річний ґрунтовний досвід роботи в сфері маркетингу. У попередніх компаніях займався розробкою та імплементацією маркетингових стратегій, електронною комерцією, співпрацею з лідерами думок та відомими особистостями, а також реалізацією різнопланових акцій та подій.
Ключові задачі Олексія на новій посаді – формування та реалізація ефективної маркетингової стратегії, управління та розвиток повного спектра маркетингових комунікацій центрального універмагу.
«Для мене велика честь приєднатися до команди професіоналів ЦУМ. Впевнений, що ЦУМ має великий потенціал і дуже радий можливості зробити вклад в його розвиток. Вже 80 років ЦУМ є серцем моди та стилю для України. І ми зробимо все, щоб дивувати вас знову і знову», – коментує Олексій Зеркаль.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: Eldorado, WOG, Metro, Нова пошта, Фокстрот та інші