
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Ольга Капустіна залишила пост директора з маркетингу мережі АЗК WOG. Вона пропрацювала в компанії близько 4,5 років.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про звільнення з WOG Капустіна повідомила на свій сторінці в соціальній мережі Facebook. Відзначимо, Ольга очолила маркетинг паливного рітейлера в березні 2017 року, після звільнення з компанії Віталія Ткаченка. До цього топ-менеджер була керівником програми лояльності ПРАЙД.
В цілому, у Ольги більш ніж 10-річний досвід розвитку програм лояльності в різних компаніях. Зокрема, програми «Дякую» в мережі АЗС КЛО і «Власний Рахунок» в Fozzy Group. Причини звільнення з WOG і подальші кар’єрні плани топ-менеджер не уточнила.
У той же час, прес-служба WOG повідомила, що питаннями маркетингу найближчим часом буде займатися Олександра Даниленко. Вона буде тимчасово поєднувати дану позицію з основною посадою – директора з роздрібних продажів.
Нагадаємо, в жовтні минулого року мережу автозаправних комплексів також залишив Сергій Корецький, який з 2013 року обіймав посаду СЕО. Тоді ж виконуючим обов’язки генерального директора був призначений Михайло Романів, який до цього працював комерційним директором WOG.
Читайте також –
Комерційним директором мережі Фокстрот призначений Юрій Поліщук