
Ірина Брославцева, Graff: Як закохати споживача в національний чайний бренд за дев’ять місяців


Ірина Холод залишила посаду директора з маркетингу логістичного оператора Нова пошта.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це вона повідомила на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. У коментарі RAU топ-менеджер не уточнила подальших кар’єрних планів, пообіцявши повідомити про них пізніше.
«Я працювала в компанії Нова пошта з 2011 року. Незважаючи на невеличку перерву, я всі ці майже вісім років була частиною команди, яка перевернула уявлення про доставку, впровадила нові стандарти не тільки в бізнес, а й життя кожного українця. Я вдячна В’ячеславу Клімову і Володимиру Поперешнюку, багатотисячній команді Нова пошта за можливості та виклики, за підтримку і розвиток, за проекти, які впроваджували не тільки в маркетинговій функції. Прийшов час розвиватися далі», – прокоментувала Ірина Холод.
В свою чергу в прес-службі Нова пошта повідомили, що наразі посада директора з маркетингу залишається вакантною. «Ми вдячні Ірині Холод за її внесок в розвиток компанії Нова пошта. На даний момент вона реалізувала всі заплановані проекти – настав час рухатись далі. 20-річний досвід Ірини в маркетингу дозволив компанії досягти знання бренду Нова пошта на рівні 99%. Зараз перед компанією стоять нові виклики – ми готуємо оновлення продуктового портфеля, активно розвиваємо діджитал-інструменти і плануємо запустити нову комунікаційну платформу, розроблену нашим стратегічним партнером – Fedoriv», – додали в компанії.
Нагадаємо, Ірина Холод очолювала департамент маркетингу компанії Нова пошта з 2011 по 2015 роки, а також з жовтня 2017-го по травень 2019-го. З 2015 по 2017 роки Ірина займала посаду СЕО компанії Ukrainian E-commerce Expert – комунікаційного майданчику, покликаного розвивати бізнес-процеси і регулювати діяльність компаній на українському ринку електронної комерції.
Довідка. Нова пошта — лідер логістичного ринку України. Мережа компанії налічує понад 2800 відділень по всій країні, а кількість відправлень тільки за 2018 рік перевищила 174 млн. До групи Нова пошта також входять компанії НП Логістик (надає послуги фулфілмента), Пост Фінанс (небанківська фінансова установа, грошові перекази та операції з електронними грошима ) і Нова Пошта Інтернешнл (міжнародна партнерська мережа, послуги з експрес-доставки в Україні та за кордоном).
Читайте також –