Маркетинг-директор Фокстрот: Чому повернувся лис і навіщо мережі ще один ребрендинг
Наталія Ставраті про перезапуск бренду, нові корпоративні кольори і фокусі на молоду аудиторію. Цей матеріал доступний російською мовою Новий маркетинг-директор мережі магазинів техніки та електроніки Фокстрот Наталія Ставраті розповіла в інтерв’ю MMR.ua про причини приходу в компанію, про поставлені цілі і терміни їх досягнення, а також про повний перезапуск бренду. RAU вибрала найцікавіше з її … Читати далі Маркетинг-директор Фокстрот: Чому повернувся лис і навіщо мережі ще один ребрендинг
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити