Маркетинг-директором Eldorado призначений колишній топ-менеджер ПУМБ, Київстар та Воля
У мережі магазинів побутової техніки та електроніки Eldorado відбулася зміна маркетинг-директора.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як стало відомо RAU, Максим Колєсніков, який займав пост СМО рітейлера близько двох років (з червня 2017 року),залишив компанію. Замість нього на посаду директора з маркетингу Eldorado в середині серпня цього року був призначений Ярослав Гуменюк. Сам Ярослав підтвердив цю інформацію.
Відзначимо, що раніше Гуменюк близько двох років займав аналогічну посаду в банку ПУМБ, а до цього – з 2015-го по 2017-й – працював в Укртелеком. Портфоліо Ярослава також включає низку управлінських посад в найбільших телекомунікаційних компаніях країни: Київстар, Воля та інших. Загальний стаж фахівця в областях маркетингу, продажів, обслуговування клієнтів, цифрових технологій, аналізу даних і електронної комерції – більше 20 років.
Вищу освіту Ярослав Гуменюк отримав в КНУ ім. Тараса Шевченка в Києві, також закінчив Chartered Institute of Mаrketing (CIM) і отримав ступінь PM і MBA провідної бізнес-школи світу – IE Business School. Зараз є викладачем CIM в сфері стратегічного маркетингу.
Що стосується Максима Колєснікова, то його подальші кар’єрні плани поки що невідомі. Нагадаємо, до приходу в Eldorado він нетривалий час займав позицію директора з маркетингу мережі магазинів MOYO. Також був СМО в мережах Велика Кишеня (компанія Рітейл Груп) і Фора (Fozzy Group).
Довідка. Мережа магазинів Eldorado – одна з лідерів серед роздрібних мереж електроніки та побутової техніки в Україні. 20 років тому було відкрито перший магазин, а сьогодні в мережі Eldorado – 123 магазинів в 58 містах з загальним обсягом торговельної площі: 93 000 кв. м, які обслуговують понад 20 млн відвідувачів на рік. У компанії працюють 5000 співробітників.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: АТБ, Comfy, MOYO, JYSK, Arricano й інші