Колишній топ-менеджер Eldorado і Фора очолив маркетинг мережі Аптека Доброго Дня

Колишній топ-менеджер Eldorado і Фора очолив маркетинг мережі Аптека Доброго Дня

06.11.2019 08:11
  2411

Директором з маркетингу мережі Аптека Доброго Дня став Максим Колєсніков, який раніше обіймав аналогічну посаду в мережі супермаркетів побутової техніки та електроніки Eldorado.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як уточнив Колєсніков в коментарі RAU, його ключовими завданнями в компанії буде розвиток портфелю брендів і зростання частки ринку. До виконання своїх обов’язків в Аптеці Доброго Дня він приступив з листопада.

Раніше, в серпні поточного року, Максим Колєсніков залишив посаду маркетинг-директора мережі магазинів Eldorado, де пропрацював більше двох років. До цього топ-менеджер також працював в Moyo (2016-17, Chief Marketing Officer), Revolution Grill (2014-16, директор), Yumgiscor Holding (заступник генерального директора) і Фора (2008-11, Chief Marketing Officer).

Нагадаємо, Аптека Доброго Дня – один з провідних фарм-рітейлерів на ринку України. За інформацією на сайті компанії, він управляє мережею з більш ніж 200 аптек по всій країні та обслуговує майже 500 000 клієнтів щомісячно. За даними профільного тижневика Аптека на 1 січня 2019 року Аптека Доброго Дня займала 4-е місце в Україні за кількістю торговельних точок.

Читайте також –

Маркетинг-директором Eldorado призначений колишній топ-менеджер ПУМБ, Київстар та Воля


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  12