Колишній топ-менеджер Eldorado і Фора очолив маркетинг мережі Аптека Доброго Дня
Директором з маркетингу мережі Аптека Доброго Дня став Максим Колєсніков, який раніше обіймав аналогічну посаду в мережі супермаркетів побутової техніки та електроніки Eldorado.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як уточнив Колєсніков в коментарі RAU, його ключовими завданнями в компанії буде розвиток портфелю брендів і зростання частки ринку. До виконання своїх обов’язків в Аптеці Доброго Дня він приступив з листопада.
Раніше, в серпні поточного року, Максим Колєсніков залишив посаду маркетинг-директора мережі магазинів Eldorado, де пропрацював більше двох років. До цього топ-менеджер також працював в Moyo (2016-17, Chief Marketing Officer), Revolution Grill (2014-16, директор), Yumgiscor Holding (заступник генерального директора) і Фора (2008-11, Chief Marketing Officer).
Нагадаємо, Аптека Доброго Дня – один з провідних фарм-рітейлерів на ринку України. За інформацією на сайті компанії, він управляє мережею з більш ніж 200 аптек по всій країні та обслуговує майже 500 000 клієнтів щомісячно. За даними профільного тижневика Аптека на 1 січня 2019 року Аптека Доброго Дня займала 4-е місце в Україні за кількістю торговельних точок.
Читайте також –
Маркетинг-директором Eldorado призначений колишній топ-менеджер ПУМБ, Київстар та Воля