Ярмарок марнославства: чому витрати ТРЦ на гучні свята неефективні
Екс-креативний директор Atlantic Group Валентин Матковський про те, як ТРЦ використовують гроші на проведення гучних свят, перебуваючи в ілюзії використання маркетинг-стратегії. Осінь – це не тільки «пишне природи в’янення», а й низка святкувань річниць відкриття у багатьох великих торгово-розважальних центрів. Здавалося б, якщо «зірки запалюють, значить, це комусь потрібно», але давайте придивимося уважніше до цих … Читати далі Ярмарок марнославства: чому витрати ТРЦ на гучні свята неефективні
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити