
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Всього півтора місяці залишається до найбільшої світової події в сфері рітейлу та девелопменту MAPIC-2019, який традиційно пройде у французьких Каннах.
MAPIC – це головний міжнародний захід, присвячений торговельній нерухомості. Щорічно найбільші гравці ринку роздрібної торгівлі та девелопменту збираються в Каннах, щоб обговорити останні світові тренди і можливості для розвитку, а також відкрити для себе нові бренди і поповнити ділові контакти. Рітейлери приїжджають на зустрічі з девелоперами, представниками міст та інвесторами з усього світу для розвитку своїх роздрібних мереж. А девелопери знаходять не тільки інвесторів і нові торгові марки, а й інноваційні рішення, нові формати дозвілля і розваг, які дозволяють збільшити число відвідувачів їхніх проектів.
Цьогоріч виставка пройде з 13 по 15 листопада і прийме понад 8500 учасників з 80 країн світу, в тому числі – понад 2000 представників рітейлу. Що цікаво, в цьому році MAPIC запускає новий проект – Retailers Club, який повинен сприяти створенню унікальних ділових просторів з цілою низкою переваг для представників роздрібної торгівлі. Retailers Club передбачає ексклюзивний спектр послуг для гостей сфери роздрібної торгівлі за лояльною ціною, яка практично в два рази дешевше стандартного квитка на захід. Скористатися пропозицією зможуть лише представники рітейлу, ресторанного бізнесу, а також leisure-оператори.
Цього року ключова тема MAPIC – Retail Remixed: переосмислення просторів та місць. Після глибокої трансформації індустрії торговельної нерухомості, натхненної цифровою революцією, споживчі очікування відтепер більше орієнтовані на емпіричний вимір. Споживачі шукають нові простори і місця, де вони щодня можуть робити покупки, обідати, працювати, розважатися і відкривати для себе нові враження. Відповідно, проекти торговельної нерухомості постійно диверсифікуються і переосмислюються. І тепер найчастіше задовольняють набагато більше потреб, створюючи повністю інтегровані майданчики з магазинами, офісами, готелями та розвагами.
Загалом триденна програма конференцій буде складатися зі 100 сесій. Крім обміну думками про останні тенденції в сфері девелопменту, на MAPIC також будуть обговорюватися нові роздрібні концепти й сучасні торговельні об’єкти різних країн світу. Провідні експерти галузі розкажуть про своє бачення майбутнього ринку, а топ-менеджери найбільших компаній поділяться своїм досвідом і успішними бізнес-кейсами. Окремо варто виділити ексклюзивні закриті саміти, які пройдуть в рамках MAPIC-2019. Зокрема, MAPIC OUTLET SUMMIT, LEISURE DAY і MULTI-UNIT FRANCHISE SUMMIT. Вони будуть присвячені аутлет-форматам торгівлі, операторам дозвілля і розваг, а також розвитку франчайзингової моделі бізнесу.
У відвідувачів MAPIC-2019 також буде доступ до виставкової зони площею в 12 000 кв. м. Це дозволить учасникам заходу познайомитися з проектами та інноваційними рішеннями більш ніж 750 експонентів. Крім того, в рамках виставки будуть працювати регіональні павільйони і дві тематичні зони, присвячені інноваціям і дозвіллю. Ну а завершиться виставка традиційної урочистою церемонією нагородження MAPIC Awards, де будуть нагороджені найуспішніші та оригінальні проекти в рітейлі та девелопменті торгової нерухомості за підсумками року.