
Lviv Croissants відзначають 10 років і дякують захисникам


Як буде змінюватися рітейл під впливом коронавірусу, які тенденції будуть визначати його майбутнє та за рахунок чого компанії роздрібної торгівлі можуть краще підготуватися до прийдешніх змін.
Цей матеріал доступний російською мовою
Підприємства роздрібної торгівлі ще не переживали таких бурхливих часів, – пише портал UAmaster. Для багатьох із них основне завдання зараз — втриматися на плаву, але в тих, хто зумів правильно відреагувати на небувалий попит у нових і несподіваних сферах, показники стрімко зросли. І, хоча криза поки не закінчилася, настав час подумати про майбутнє та підготувати свій бізнес до відновлення й росту.
Хоча криза прискорила перехід на цифрові ресурси, а онлайн-продажі ростуть, очікується, що до 2024 року більшість покупок усе ще будуть відбуватися офлайн (78% в порівнянні з показником у 22% для покупок онлайн). Водночас важливо, за якими каналами споживачі будуть здійснювати покупки, та які типи продавців вони будуть вибирати.
Дослідження показує, що в рітейлерів, наявних в інтернеті, буде більше продажів упродовж наступних п’яти років, навіть якщо їхні клієнти будуть вибирати фізичні магазини. Це підкреслює важливість інтеграції онлайн і офлайн-торгівлі.
До 2024 року 53% доходу від роздрібної торгівлі будуть отримувати підприємства, бізнес-модель яких містить цифрові канали продажів. Якщо суворі карантинні заходи продовжаться або відновляться, цей показник може вирости до 56% тому, що споживачі будуть здійснювати покупки онлайн, а не у фізичних магазинах.
Як будуть розподілені показники зростання серед різних рітейлерів у довгостроковій перспективі? Екосистема роздрібної торгівлі різноманітна, тому поняття «підприємства з цифровими каналами продажів» охоплює різні формати. Це й компанії, представлені у фізичних магазинах, які вже почали цифрову трансформацію. Сюди входять і компанії, які представлені тільки онлайн, однак і вони починають розширювати свої канали продажів, відкриваючи звичайні магазини й аутлети.
Дослідники також хотіли зрозуміти, як зміняться показники зростання для всіх цих форматів. Чи вплинуть вони на частку ринку, як будуть розподілені протягом п’ятирічного періоду та чи будуть відрізнятися у різних країнах? Вони спрогнозували зміни частки ринку за форматами роздрібних продавців. Базуючись на даних Euromonitor, можна скласти такий прогноз:
Спеціалісти визначили три основні тенденції, які допоможуть підприємствам роздрібної торгівлі підготуватися до змін. На основі даних, отриманих у результаті аналізу поведінки споживачів, підприємці зможуть розробити маркетингову стратегію, яка принесе тривалий успіх.
Оскільки показники онлайн-продажів продовжать рости, роздрібним продавцям слід об’єднати свої фізичні та цифрові канали, щоб отримати максимальний прибуток. Покупці будуть вибирати продавців, представлених в інтернеті, навіть якщо будуть купувати товари у звичайних магазинах. Ось кілька рекомендацій:
Джерело: blog.uamaster.com
Читайте также –