Бренд МАХА став членом Асоціації рітейлерів України
Національний fashion-рітейлер МАХА приєднався до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.
Асоціація рітейлерів України для МАХА – не тільки символ визнання бренду. Це реальний шанс внести посильний вклад у розвиток національної fashion-рітейлу. У планах компанії – поділитися 20-річним досвідом роботи в Україні та за кордоном і винести на публічне обговорення питання підготовки персоналу робітничих спеціальностей.
У наступному році бренд МАХА святкує своє 20-річчя. Його продукція вже представлена в 59 магазинах, відкритих в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані та ОАЕ. Серед українських міст – Київ, Львів, Одеса, Житомир, Вінниця та багато інших.
Колекції бренду адресовані жінкам, для яких насичене життя – не привід відмовляти собі в яскравому іміджі. Натуральні європейські тканини, широкий розмірний ряд, технологічне ручне пошиття та сміливий практичний дизайн від команди Лари Блейхер, провідного дизайнера і засновниці бренду, – фірмові риси моделей МАХА.
Колектив компанії складає більше 100 співробітників. Основне виробництво компанії зосереджено в Дніпрі. У 2019-му МАХА бере курс на розвиток бренду в країнах Європи та втілення нової концепції сервісу.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво.
Читайте також –
Вікторія Баштова, МАХА: 70% наших продажів – це зарубіжні ринки