Бренд МАХА став членом Асоціації рітейлерів України

Бренд МАХА став членом Асоціації рітейлерів України

21.09.2018 08:00
  781
rau

Національний fashion-рітейлер МАХА приєднався до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.

Асоціація рітейлерів України для МАХА – не тільки символ визнання бренду. Це реальний шанс внести посильний вклад у розвиток національної fashion-рітейлу. У планах компанії – поділитися 20-річним досвідом роботи в Україні та за кордоном і винести на публічне обговорення питання підготовки персоналу робітничих спеціальностей.

У наступному році бренд МАХА святкує своє 20-річчя. Його продукція вже представлена ​​в 59 магазинах, відкритих в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані та ОАЕ. Серед українських міст – Київ, Львів, Одеса, Житомир, Вінниця та багато інших.

Колекції бренду адресовані жінкам, для яких насичене життя – не привід відмовляти собі в яскравому іміджі. Натуральні європейські тканини, широкий розмірний ряд, технологічне ручне пошиття та сміливий практичний дизайн від команди Лари Блейхер, провідного дизайнера і засновниці бренду, – фірмові риси моделей МАХА.

Колектив компанії складає більше 100 співробітників. Основне виробництво компанії зосереджено в Дніпрі. У 2019-му МАХА бере курс на розвиток бренду в країнах Європи та втілення нової концепції сервісу.

Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації і сподіваються на довге, успішне та взаємовигідне співробітництво.

Читайте також –

Вікторія Баштова, МАХА: 70% наших продажів – це зарубіжні ринки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Петро Михайлишин, Епіцентр: Наразі не працюють 10 наших торгових центрів, більшість з яких повністю зруйновані

Петро Михайлишин, Епіцентр: Наразі не працюють 10 наших торгових центрів, більшість з яких повністю зруйновані

Генеральний директор Епіцентр К Петро Михайлишин розповів Delo.ua як три роки великої війни змінили компанію, які рішення...
time icon  
  284
Усі новини ринку