Реклама тижня: магія спілкування та сімейні цінності у святкових роликах Amazon, Lidl, Coca-Cola, Prada та Disney
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Amazon
На початку щорічного споживчого божевілля компанія Amazon запустила запустила свою різдвяну кампанію, у якій пропагує цінності доброти. У рекламі дебютує пісня Адель Hold On напередодні виходу її альбому, який відбудеться 19 листопада.
Amazon підняла тему доброти, оскільки весь світ досі занепокоєний пандемією. Ролик, створений спільно з агентством Lucky Generals, розповідає історію про те, як дівчина зав’язує дружбу зі своєю сусідкою завдяки доброму жесту. Молода жінка за допомогою нових дружніх стосунків повертається до нормального життя: відвідування університету та зустрічей із друзями після труднощів минулого року. У рекламі показано важливість спілкування з навколишніми людьми на Різдво та підкреслено, що доброта – найбільший подарунок, який можна зробити один одному.
https://www.youtube.com/watch?v=1z73AKLBgLg
Lidl
Міжнародна мережа супермаркетів Lidl розробила незвичайну святкову рекламну кампанію, у якій показала майбутнє, де змінюється все, крім високої якості та низьких цін у супермаркетах Lidl. Реклама починається з традиційного сімейного різдвяного обіду, демонструючи деякі святкові страви, які пропонує Lidl.
Обіцяючи «Мати високу якість і завжди низьку ціну», реклама перезапускається з тією ж сім’єю за різдвяним столом, але цього разу в майбутньому, коли індичку будуть розрізати лазерами, а деякі члени сім’ї переселяються на Місяць.
Втретє подорож йде ще далі в майбутнє з новою технологією, безсмертними членами сім’ї та собакою, яка здатна красти їжу зі столу за допомогою телекінетичного пристрою. 60-секундний ролик закінчується на жартівливій фразі: «Навіть коли ми нарізаємо індиків за допомогою лазерів, ми завжди будемо Lidl за ціною».
Coca-Cola
Coca-Cola цього року присвятила свою новорічну рекламну кампанію магії людського спілкування. У рекламному ролику «Магія моменту Нового року та Різдва» креатори британського агентства DentsuMB та режисер Сем Браун із Rogue Films нагадали про чарівність моментів, проведених разом із близькими. Головним елементом святкового промо є короткометражний фільм «Новий рік — це магія, якою хочеться ділитися». У відеоролику розповідається історія про хлопчика, який після переїзду до нового будинку виявляє у ньому відсутність каміна — традиційного атрибуту свята, через яке Санта відправляє подарунки. Тому маленький герой починає будувати димар із коробок, і незабаром до будівництва приєднуються всі сусіди, щоб встигнути разом закінчити його до Різдва.
У фіналі відбувається справжня магія: через димар сусіди успішно доставляють подарунки один одному. Так бренд ще раз нагадав про силу єднання — свято до нас приходить, коли його можна розділити з іншими.
Prada
Модний бренд Prada випустив двохвилинний короткометражний фільм за участю чотирьох молодих голлівудських зірок, які вже здобули широку популярність: Джулії Гарнер, Шири Хаас, Луї Партріджа і Тейлора Рассела.
Для кампанії #PradaHoliday21 «Сон середини зимової ночі» створено кінематографічний пейзаж сну з використанням інноваційних технологій. Ролик поєднує кіно та моду, заснований на оригінальній історії та сценарії культового сценариста та режисера Мері Харрон, режисером якого є Глен Лучфорд. За сюжетом молоді зірки потрапили в зимову сцену: вони мандрують по засніженій пустелі й говорять між собою, що це не просто збіг, а доля, що вони опинились усі разом у цьому місці. Потім вони потрапляють до величезної печери і разом обирають напрямок шляху, який приводить їх прямісінько до вкритого снігом Лос-Анжелесу.
Disney
У своїй святковій комунікації Disney показав силу історій і сімейних традицій. У анімаційному ролику «Вітчим» двоє дітей та їхній вітчим адаптуються, коли він переїжджає до їхньої родини. Реклама розповідає історію змішаної сім’ї, яка дізнається більше один про одного, поєднуючи наявні святкові традиції та створюючи разом нові.
В основі історії — збірка оповідань, що належить одному з дітей — Максу: подарунок від його біологічного батька. Книга показує, як історії можуть поглибити сімейні зв’язки та надихнути уяву навіть у найскладніших обставинах.
Читайте також –
Реклама тижня: прайсопад від Rozetka, селфі з Вінником в АТБ та відміна експорту від Нова пошта