Великі зміни: які інтернет-магазини і сервіси потрапили в топ-25 UAnet за листопад
У листопаді українці активно скуповувалися онлайн, користуючись цілим тижнем знижок напередодні Чорної п’ятниці. Також вони з великим інтересом читали новини і менше сиділи в соцмережах.
Цей матеріал доступний російською мовою
Дослідницька компанія TNS Ukraine опублікувала рейтинг найпопулярніших сайтів UAnet за листопад 2020 року. Як свідчать дані рейтингу Kantar CMeter, в листопаді під час Чорної п’ятниці і тижня знижок українці активно цікавилися покупками в інтернет-магазинах і маркетплейсах.
Це дозволило, зокрема, Foxtrot.com.ua вперше за довгий час знову потрапити в рейтинг популярних сайтів. Він зайняв відразу 18-ю позицію з часткою охоплення аудиторії 17,4%. Аналогічно після нетривалої відсутності повернулася в список і Нова пошта (сайт Novaposhta.ua). Цей сайт зайняв 24-е місце (частка охоплення 15,1%).
Також істотно поліпшив свої позиції сайт allo.ua, перемістившись за місяць з 23-го на 16-е місце. При цьому його частка охоплення зросла з 16% до майже 22%.
У той же час інший рітейлер побутової техніки та електроніки – сайт comfy.ua – вибув у листопаді з числа топ-25 найпопулярніших сайтів UAnet. Ще місяць тому він був на 18-й позиції з часткою 16,9%.
Не вдалося втриматися в списку кращих і дошці безкоштовних оголошень Ria.com. У жовтні цей сайт був на 15-му місці з часткою охоплення в 20,6%. Відзначимо, що за межі топ-25 сайтів листопада потрапляють ті, чия частка нижче 14,9%.
Зате українці активно цікавилися товарами на Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua і Bigl.ua. Причому Rozetka.com.ua і Bigl.ua змогли поліпшити свою частку охоплення (+3 пп і +1,5 пп відповідно), чого не скажеш про Prom.ua (-0,6 пп) і Olx.ua (-3, 2 пп).
Як бачимо, сервіси для розміщення приватних оголошень не користувалися великим попитом. Втім, це не завадило Rozetka.com.ua, Prom.ua та Olx.ua утриматися на 5-7 позиціях відповідно.
Крім шопінгу, новини традиційно знаходяться в фокусі уваги українців: відразу шість позицій в рейтингу зайняті сайтами ЗМІ. Найпопулярнішими новинними ресурсами в листопаді були 24tv.ua, Pravda.com.ua, Unian.net, Nv.ua, Korrespondent.net і Tsn.ua.
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook. Правда, в листопаді українці менше користувалися соцмережами і більше пошуком інформації і переглядами відео. Тому Google і Youtube нарощували охоплення, а Facebook і Instagram його втрачали.
Читайте також –
Готовність купувати: інтернет-магазини збільшили охоплення аудиторії в топ-25 UAnet за жовтень