Шведська експансія: як виглядає перший магазин H&M в Харкові (фотоогляд)
Перший харківський H&M площею 2100 кв. м відкрився 21 травня в ТРЦ Nikolsky. Ще один магазин відкриється невдовзі в Одесі.
Цей текст доступний також російською мовою
Трохи менше за відкриття ТРЦ Nikolsky, але теж жваво, в Харкові чекали на появу H&M, тим більше що це перший магазин за межами Києва. Підтвердженням тому стали черги, подібні до тих (нехай і менші), що були в 2018 році в Києві. Поглянути першими на рітейл-сенсацію зібралося чимало людей, тож для безпеки відвідувачів компанія встановили перегородки, які мали запобігти натовпу і забезпечити можливість дистанції між людьми, а також обмежила кількість покупців, які могли одночасно перебувати в магазині.
Шоста торгова точка мережі в Україні розмістилася на першому поверсі ТРЦ Nikolsky та зайняла загальну площу 2100 кв. м, що робить його найменшим в нашій країні. «Ми раді розширювати територіальну доступність наших магазинів, слідуючи глобальній меті бренду – робити якісну та екологічну моду доступною для всіх», – зазначила з нагоди відкриття регіональний менеджер H&M в Україні та Східній Європі Домінік Фантачіно.
До свята відкриття H&M влаштував традиційний танок від колективу магазину. Він став першим за майже два роки, адже до сих пір пандемічна ситуація не дозволяла влаштовувати подібні активності або, принаймні, шведи собі цього не дозволяли.
Простір магазину відрізняється від інших магазинів H&M в Україні оновленою концепцією. В інтер’єрі переважають природні матеріали, теплі кольори та м’яке освітлення. Також в H&M в ТРЦ Nikolsky вдосконалена презентація товарів – все в магазині продумано відповідно до сучасної ДНК бренду.
Окремо біля однієї з примірочних влаштували лаундж-зону.
На покупців чекає широкий асортимент жіночого, чоловічого, підліткового та дитячого одягу, розділеного на окремі зони. Серед представлених лінійок бренду: H&M Sport, H&M Mama, L. O. G. G. Нові колекції натхненні поп і рок-культурою різних часів. Серед найпомітніших принтів – Pink Floyd, Ramones, Nirvana, Сімпсони, Губка Боб, Міккі Маус та інші.
Сьогодні близько 65% матеріалів, які використовує H&M у виробництві одягу, є або переробленими, або отриманими зі сталих джерел. В асортименті можна знайти речі зі спеціальною зеленої біркою, яка позначає наявність екологічних матеріалів у складі.
В день відкриття усім охочим пропонувалася святкова знижка -15% на нову колекцію.
В день відкриття PR&маркетинг менеджер H&M в Україні Ольга Олійник поділилася також планами компанії на подальшу експансію в Україні. «Наступний магазин H&M відкриється в місті Одеса. Це буде ТРЦ Riviera. Сподіваємося, це станеться вже в кінці літа», – розповіла вона.
Нагадаємо, шведська компанія Hennes & Mauritz AB (H&M) відкрила перший магазин в Україні в 2018 році. За три роки компанія відкрила п’ять магазинів в Києві – в торгово-розважальних центрах Lavina Mall, Dream Town, Sky Mall, River Mall та Retroville. В харківському ТРЦ Nikolsky відкрився перший H&M в Україні за межами столиці.
Європейський бренд H&M виробляє модний одяг з 1947 року. За цей час по всьому світу відкриті близько 5000 магазинів. H&M створює свої колекції спільно з дизайнерами зі світовою популярністю.
Читайте також
До Харкова з любов’ю: як виглядає новий ТРЦ Nikolsky (фоторепортаж)