Особистий знак: товари made in Ukraine отримали власний бренд
Представлений експортний бренд України, за допомогою якого українські товари і послуги будуть просуватися на міжнародних ринках.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Офіс по просуванню експорту за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business презентували Експортний бренд України, за допомогою якого українські товари і послуги будуть просуватися на міжнародних ринках, повідомляє Delo.ua.
“Експортний бренд України допоможе покупцям у всьому світі краще пізнавати українську продукцію. Це зможе об’єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдиною концепцією і стилістикою, що створить додаткову візуальну зв’язок між різними галузями і секторами”, — зазначив під час презентації перший віце-прем’єр, міністр економіки України Степан Кубів.
Слоганом експортного бренду стала фраза Trade with Ukraine, яка буде трансформуватися залежно від галузі (Create with Ukraine, Innovate with Ukraine тощо).
Експортери забезпечують 47,9% ВВП і валютних надходжень України. За 6 місяців 2018 року український експорт виріс на $2,8 млрд порівняно з аналогічним періодом 2017 року. Як відзначають в Офісі по просуванню експорту, сильний бренд країни походження, так званий експортний бренд, повинен допомогти експортерам істотно збільшити обсяги продажів, так як він буде представляти Україну як вигідного торгового партнера, продає якісну, автентичну, інноваційну та креативну продукцію.
“Кожна країна веде експортну комунікацію зі світом, маючи кілька цільових аудиторій: інвестори, баєри, рітейл, виробники, споживачі, уряди інших країн, — пояснює Мар’яна Каганяк, керівник Офісу по просуванню експорту, радник міністра економічного розвитку і торгівлі України. — Державна підтримка експортного бренду дозволить виробникам значно знизити витрати на просування і рекламу і спростить процес виходу на нові ринки. Чекати і відмовлятися від публічної комунікації на міжнародних ринках наша країна просто не може собі дозволити”.
Зокрема, експортний бренд буде використовуватися:
- як єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних виставках, що забезпечить впізнаваність експортного бренду у світі;
- в маркетингових і рекламних, що підвищить обізнаність міжнародних споживачів про основні характеристики українських товарів;
- для систематичного інформування про можливості та конкурентні переваги експортно орієнтованих галузей України, що підвищить попит на товари з високою доданою вартістю.
Вперше широкій громадськості експортний бренд буде представлений на найбільшій у світі виставці China International Import EXPO 2018 в листопаді. Україну на ній будуть представляти компанії з таких галузей, як харчова промисловість, галузь інформаційно-комунікаційних технологій, креативна галузь, машинобудування, аерокосмічна і авіаційна галузі та сектор туризму.
Джерело: Delo.ua
Читайте також –