Людмила Книш, СЕО Sportmaster Ukraine: Активно готуємося до відкриття магазинів

Людмила Книш, СЕО Sportmaster Ukraine: Активно готуємося до відкриття магазинів

09.06.2020 08:30
  2296
Микола Маранчак

Новий генеральний директор Sportmaster Ukraine Людмила Книш у своєму першому інтерв’ю на новій посаді розповідає про те як Sportmaster і O’stin пережили карантин і про подальші плани мережі.

Цей текст доступний також російською мовою

На початку 2020 року Людмила Книш змінила на посаді СЕО Sportmaster Ukraine Ігоря Чернова, який керував компанією більше 16-ти років, а тепер повністю зосередиться на розвитку польського підрозділу міжнародної групи компаній Sportmaster. На яких завданнях сконцентрувався новий керівник мережі, з якими результатами завершує карантин, де відкриються нові магазини і чи вийде в Україну мережа Funday – в інтерв’ю RAU розповіла новий генеральний директор Sportmaster Ukraine.

Слідами карантину

– Як компанія буде виходити з карантину? Скільки магазинів вже працює?

– Зараз відновлена робота всіх магазинів Sportmaster і O’stin Україна. Ми не закривали магазини, зберігали колектив і з нетерпінням чекали відкриття, попередньо підготувавши магазини і товар до весняно-літнього сезону. При цьому ми повністю підтримуємо необхідність дотримання всіх санітарних заходів і контролюємо їх виконання співробітниками і клієнтами.

– Чи зберігаються плани з масштабування мережі в цьому році? Які завдання зараз стоять перед вами?

– Безумовно, карантин вніс свої корективи в усі бізнес-структури не тільки України, а й світу в цілому. Ми активно відстежуємо динаміку посткарантинних продажів, ситуацію на ринку нерухомості, і оцінюємо можливості розвитку. У разі цікавих пропозицій від девелоперів компанія буде масштабувати мережі.

– Скільки часу буде потрібно, щоб повернутися до “докарантинних” показників продажів?

– Все залежить від розвитку ситуації з пандемією і світовою кризою, яку можна сказати поки «не відчуло» населення. У разі зміни поточних прогнозів валютного ринку (середній курс долара на рівні 29,5), або сплеску другої хвилі коронавірусу відновлення продажів може зайняти більше року. У поточній ситуації припускаємо, що після сплеску активності покупців, який певною мірою пов’язаний з відкладеним попитом, рівень продажів може стабілізуватися на рівні мінус 15-20% (залежно від напрямку: спорт або fashion) від докризового.

– Як за час карантину зросли онлайн-продажі?

– Продажі в інтернет-каналі під час пандемії і закриття роздрібних магазинів зросли в два рази відносно аналогічного періоду минулого року. Чи назавжди збережеться така тенденція – покаже час, але вважаю, що в будь-якому випадку онлайн-продажі – наше майбутнє. Очікування компанії від онлайн досить амбітні і не тільки в рамках реалізації товару для спорту і туризму, а й для fashion-напрямку. Компанія зараз активно працює над запуском власного сайту ТМ O’stin, паралельно розміщуючись на маркетплейсі Lamoda.

– Чи зміниться поведінка споживачів після всіх потрясінь?

– Будь-яка криза змінює поведінкові настрої як споживачів, так і виробників. Споживачі зменшують кількість імпровізованих покупок, змінюється частота покупок, менше закуповують «на майбутнє». Хоча як показала практика карантинного періоду, у людей завжди зберігається бажання займатися спортом, незалежно від ситуації.

– Що чекає ринок надалі?

– Думаю, що настають зміни. Це пов’язано з купівельною спроможністю, роботою виробництва, відходом з ринку ряду операторів. Для нас завдання – вийти з кризи без втрат, нарощувати продажі, вести успішний бізнес.

Між спринтером і стаєром

– Де і коли можна очікувати нові магазини Sportmaster в Україні?

– Останнім із знакових відкриттів, яке збіглося з другим етапом зняття карантинних заходів у Києві, став початок роботи магазину Sportmaster у форматі дисконт в ТРЦ Dream Town 2. Також активно готуємося до відкриття магазину в Черкасах в ТРЦ Plazma, яке заплановане на червень місяць, і відкриття в серпні нового магазину O’stin в Дніпрі – в ТРЦ Appolo.

– Тернопільська область – єдина, де немає Sportmaster в Україні?

– Компанія покриває весь ринок України, так як крім власних роздрібних мереж Sportmaster і O’stin у нас активно розвивається франчайзингова мережа, яка вже налічує 55 магазинів в більш ніж 30-ти містах по всій Україні. Портфель франшиз Sportmaster включає в себе чотири проекти, що охоплюють різні сегменти спортивного та взуттєвого ринку: Columbia, Sportlandia, Weekender і B2G. Також важливу роль відіграє інтернет-магазин, який покриває всі важкодоступні куточки нашої країни.

– Раніше анонсувалося, що мережа повсякденного одягу для всієї родини Funday, яка належить Sportmaster, може відкрити перший магазин в Україні вже цієї осені. Коли можна очікувати на подію?

– Як я раніше коментувала, карантин вніс свої коригування в частину процесів компанії, в тому числі вплинув на терміни ряду раніше запланованих подій. Від своїх цілей компанія не відмовляється, ми продовжуємо активно готуватися до виведення на ринок нової торгової мережі, але з об’єктивних причин дані терміни зазнали коригування. Після визначення конкретних дат ми обов’язково поділимося даною інформацією.

– Які ще глобальні цілі стоять перед мережею?

– Основними цілями зберігається розвиток і підвищення ефективності бізнес-процесів.

Читайте також

У Sportmaster Ukraine призначений новий генеральний директор


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку