Люксоптика відкрила першу точку формату “супермаркет” – у київському ТРЦ River Mall

Люксоптика відкрила першу точку формату “супермаркет” – у київському ТРЦ River Mall

12.09.2019 04:09
  741
rau

Новий об’єкт всеукраїнської мережі оптик став вже 174-м в портфелі рітейлера.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, Люксоптика в ТРЦ River Mall стала першою торговою точкою, яка втілила завдання оновленої бренд-платформи – уникнути неприємної конотації оптики як аптеки або лікарні, та перетворитися на місце, де люблять окуляри і людей в окулярах.

Новий торговий простір, як більшість супермаркетів, відрізняється своєю практичністю. Велика частина приміщення відведена під експозицію товарів, використана кругова система планувального рішення. При цьому «настрій» мережі та кольорова гама були збережені.

Особлива увага приділяється освітленню: неонова підсвітка виділяє функціональні зони, а також задає напрямок руху клієнтів по приміщенню. Фактури та текстури матеріалів витримані в приглушених тонах, щоб не відволікати покупців від товару. Ключовий акцент припадає на підсвічену експозицію товарів – «оживити» інтер’єр покликана гра світлових рефлексів.

Найбільш незвичайний предмет в приміщенні – динамічні неонові “очі”, виконані у фірмовому зеленому кольорі компанії, функція яких – привертати увагу та нагадувати людям про необхідність стежити за станом свого зору.

Експертиза мережі в діагностиці зору й оптичному продукті відображена в наявності двох обладнаних за останніми технологіями кабінетів лікаря, а також спеціальної виділеної зони для комфортного підбору лінзи.

Довідка. Мережа оптик Люксоптика – лідер оптичного ринку України. Перший магазин відкрився в Харкові в 1994 році і зараз в мережі 173 оптики в 36 містах України. У кожній оптиці працює професійний лікар-офтальмолог, функціонує 17 центрів корекції зору з апаратним лікуванням та іншими процедурами по корекції зору. Компанія регулярно впроваджує нові сервіси для своїх клієнтів, щоб кожен оцінив зручність відвідування оптик і завжди зберігав здоров’я своїх очей.

Читайте також –

Люксоптика стає супермаркетом: нова бренд-стратегія мережі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку