LUSH відкриє в лютому 2018 року магазин в Rive Gauche

LUSH відкриє в лютому 2018 року магазин в Rive Gauche

27.12.2017 06:40
  1189
Микола Маранчак

Британський бренд косметики ручної роботи LUSH відкриє в Києві свій восьмий магазин.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, торгова точка почне свою роботу 15 лютого 2018 року одночасно з відкриттям київського ТРЦ Rive Gauche. Площа магазина складе 30 кв. м. “Поки ми відкриваємо невеликий магазин у першої черги ТРЦ, але розглядаємо переїзд в більш велику локацію до відкриття другої черги”, – розповіла заступник директора компанії LUSH Олена Сургай.

У торговельному просторі нового магазину буде представлений повний асортимент бренду в Україні, включаючи нову колекцію парфумерії, виготовлену, як і все інше в мережі, вручну на основі натуральних ефірних олій, свіжих фруктів і овочів, цілющих трав і рослин. Дизайн магазину буде виконаний в новому стилі, який, серед іншого, включатиме в себе меблі з дерева, колишнього у вживанні.

Нова торгова точка стане за рахунком 14-й для української мережі.

Нагадаємо, що Асоціація рітейлерів України за підтримки компанії LUSH провела конкурс, запропонувавши передплатникам facebook-сторінки RAU вгадати, де з’явиться нова торгова точка бренду. У конкурсі брали участь всі користувачі, які зробили репост оголошення про конкурс та вірно відповідали на питання до 17 години 27 грудня. Переможець визначався за допомогою сервісу random.org з відеофіксацією процедури жеребкування. Переможець конкурсу – Юрій Костельников – отримає цінний приз від LUSH – подарунковий набір LUSH для ванни і душа «12 днів Різдва».

Довідка LUSH – це свіжа косметика ручної роботи з Великобританії. На сьогоднішній день мережа представлена в 50 країнах світу, де працює понад 940 магазинів. На ринку України LUSH почала працювати з 2007 року і на сьогоднішній день налічує 13 магазинів.

Читайте також

Відкриття ТРЦ Rive Gauche заплановано на 15 лютого 2018 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  49
Усі новини ринку