Кращі жарти і меми українських рітейлерів у липні
“Мені здалося, чи ти биканув” від Ашан, дематюкація від Епіцентру, доставка в Зону 51 від Mister Cat, промокоди Kasta, протистояння McDonalds з Burger King та інше.
Цей текст доступний також російською мовою
Щомісяця соцмережі заполоняють медіавіруси у вигляді кумедних фраз або графічних зображень. Як правило, ці інтернет-меми носять безглуздий, або іронічний характер, і єдине їх завдання – розважати. Іноді вони стають відмінним інструментом залучення уваги до бренду. Як креативили в липні вітчизняні SMM від рітейлу – в черговому огляді RAU.
За останній місяць автор “закону про дематюкацію” Ольга Богомолець дізналася про себе в соцмережах чимало нового. І хоча цензурні рамки, як правило, не дозволяють рітейлерам включатися в такі дискусії, Епіцентр теж висказався. Не тільки ж свою версію “слуги народу” придумувати, коли життя країни так вирує і хлюпається.
“Мені здалося чи ти биканув?” – мем зовсім новим, що розійшовся соцмережами в червні 2019 року. Найбільш поширений шаблон до нього – фото з упоротим сірим котом. Ашан выбрав котика менш суворого, але теж рішучого.
Нова фішка Сільпо у соцмережах – #vegamoji. Під цим нехитрим хештегом компанія збирає героїв своїх супермаркетів, які, як стверджує Facebook рітейлера, не вигадані і є реальним асортиментом супермаркетів Сільпо.
І от #vegamoji Сільпо про сумне.
Вже місяць, як браві інтернет-користувачі погрожують штурмувати Зону 51 – секретну військову базу ВПС США, на якій, згідно з міськими легендами, тримають у полоні інопланетян і вивчають уламки розбитих тарілок. Чи бути штурму – поки не зрозуміло, але доставку піци туди Mister Cat вже пропонує.
Актуальну тему інопланетян підтримали також у сиру Пирятин.
Згадали в Пирятині і про Atlas Weakend, запропонувавши запалити на ньому в якості хедлайнера.
Не можна так просто взяти і не відзначити 9-річчя компанії без промо-кодів. Ось і Kasta розкрутила свої акції на повну котушку. Очікування фанатів інтернет-магазину зобразили у вигляді мема з собачкою, яка сидить на передньому сидінні машини і говорить: “Я вже не можу. Давай, заводь це д…”
Як не крути, а пакет АТБ за всю багаторічну історію мережі – найвидатніший рекламний хід рітейлера. І ось після десяти років роботи, з компанії йде маркетинг-директор, а разом з ним – з магазинів зникли знамениті макети з синім лого. Тепер замість них – еко-пакети і сумки. Пройшла епоха.
Ось це все виглядає тепер наступним чином.
Ось так Укрпошта привітала усіх з Міжнародним днем дружби 30 липня. На дивані з серіалу “Друзі” можна побачити безліч знайомих логотипів. З іншого боку, багато знайомих на ньому і немає.
“Ріжок за 10 грн – супергерой твого спекотного літа”, – написали в KFC. От би ще спекотне літо…
Багаторічне тролінг – протистояння McDonalds і Burger King продовжилося в липні в одному з бельгійських міст у вигляді зовнішньої реклами. Прямо біля входу в Burger King з’явився банер з написом «Ви хочете, щоб вас обслуговував король або як короля?» (served by a King or served as a King?) і вказівник, що найближчий McDonald’s знаходиться в двох хвилинах.
Відповідь від Burger King не змусила на себе довго чекати. «Навіщо намагатися затролити, якщо навіть не можеш приготувати на грилі?» (Why try to roast when you can’t even flame grill?), – написали на банері поруч.
Чи очікувати на продовження сутички бордами – історія замовчує.
Читайте також