Кращі жарти та меми рітейлерів у січні: XYU від Glovo, шапки від Шевченка та міцні яйця Епіцентр

Кращі жарти та меми рітейлерів у січні: XYU від Glovo, шапки від Шевченка та міцні яйця Епіцентр

03.02.2019 09:05
  957
Микола Маранчак

Пирятин та Adele, Kasta і скандал з McDonald’s Україна, Алло і “Давай після свят”, шапки з Давосу і Укрпошта, погодні драми Космо та інші.

Цей текст доступний також російською мовою

Затяжні новорічні свята з усіма витікаючими – не привід відмовитися від креативів, тим більше, як стверджують експерти, у SMM-фахівців  немає”ні вихідних, ні свят, ні відпусток”. А тут ще стільки інфоприводів для мемів і ситуативів під’їхало – яйце-рекордсмен, #10yearschallenge, сині шапки з Давосу, сезонний гумор про погоду та інше. Можна було б звичайно про це все не писати, але ми напишемо. 

На початку січня українські депутати влаштували скандал, причому навіть не черговим одіозним законом, безглуздим висловлюванням або бійкою. В апараті Верховної Ради зажадали від McDonald’s пояснень. У Раду доставили замовлення, на упаковках якого було написано нецензурне слово з трьох букв. Історія незабаром розрулилася – це були латинські букви XYU, і означали вони код замовлення, але осадочек у “народних обранців”, очевидно, залишився. У Kasta з нардепами не стали церемонитися і приліпили буквально послання “від Kasta з любов’ю” коротким” цьом ” на коробці. Правда зробили це тільки в Facebook.

Не пройшов маркетплейс також повз флешмобу #10yearschallenge і новину, що китайський зонд “Чан’є-4” зміг виростити на Місяці бавовну. Понастальгували, і в майбутнє заглянули і про доставку “через 100 світлових років” жарт пожартували.

Аптека 24 також підтримала флешмоб #10yearschallenge про “10 років потому”. Але тут все виявилося набагато простіше, адже даний колаж – про вічне.

Алло знають, як продавати спортивний інвентар, бо 4 січня чесно написали: “Давай після свят”. Тим самим рітейлер підтримавши один з найяскравіших інтернет-мемів останніх двох місяців “Давай після свят”.

Не забули в Алло після цих свят, 19 січня, й нагадати, що “Час настав!” Бородатий бургер-спортсмен дуже “доставляє”.

Про 19 січня згадали також METRO Cash&Carry Ukraine і написали 10 порад, як правильно пірнати в лунку. Але головне тут, як зобразив нирців рітейлер.

Переїзд висхідної зірки українського репу Alyona Alyona з Баришівки не залишився без уваги більшості вітчизняних ЗМІ, – чомусь про це обов’язково вирішили написати майже “всі”. Укрпошта ж придумали як цей ситуатив креативно обіграти.

Поки одна частина соцмереж шумить, чи варто було кандидату в Президенти України безкоштовно набирати сувенірні сині шапочки на форум в Давосі, інші зайнялися фотожабами. Миттєво відреагувала на ситуацію і Укрпошта.

Погодних ситуативів в січні виявилися небагато, але всі на рідкість різноманітні – під стать погоді за вікном. Так, наприклад, в Космо показали свій погляд на цілеспрямованість. Як то кажуть, ні сніг, не дощ – ніщо не зупинять на шляху до нової помади.

А от сирний бренд Пирятин звернув увагу на різку відлигу. І взагалі, в публікації сирного бренду стільки відчаю: “Знову планується всесвітній потоп? А навіщо люди сюди виходять? А можна я почекаю березня вдома? Хочу бути печерною людиною”.

Схоже, що Пирятин в січні зовсім депресія накрила. “Невер майнд, айл файнд самвон лайк сииииир…”, – саме так Facebook виробника відреагував на новину про відхід Adele зі сцени. Розходимося, тепер концерту співачки в м. Пирятин Полтавської області точно ніколи не буде.

Не варто мамам прогулюватися зі сплячими дітьми біля дискаунтерів АТБакції рітейлера здатні порушити чуйний сон діточок. Як потім заколисувати знову?

LeBoutique продовжують дотримуватися у Facebook принципу “дівчатка такі дівчатка”, ігноруючи те, що займаються “внутрішнім сексизмом” (поведінка, при якому жінки підтримують і відтворюють стереотипи, які існують щодо власної статі, – прим. ред.). Втім, до України такий ракурс на ось ці всі сексизми поки мабуть не докотився, а чимало жартів дійсно смішні.

На сторінці Facebook Ашан продовжують осягати межі закону підлості і постити милих котиків. Ну а що – майже безпрограшний варіант.

Тему яйця-рекордсмену ми вже розкрили в окремому матеріалі, але для тих, хто все пропустив, можемо повторити парочку яскравих мемів і пояснити суть. 14 січня 2019 року соцмережі заполонило зображення яйця. Причиною нечуваного хайпу став пост в Instagram, який оновив рекорд за кількістю лайків на сервісі. Продовжилася історія численними ситуативами, які підхопили відомі вітчизняні та світові бренди. METRO Cash&Carry Ukraine, наприклад, припустили, що раз яйце пішло фоткатись для Instagram, значить в лотку його побратимів залишилося дев’ять, що саме по собі обурливо. І забавно.

Більш радикальним шляхом пішли в Епіцентр К і запропонували перевірити яйце на міцність, благо інструментів для цього в мережі предостатньо.

Не можна пройти повз також деяких креативів користувачів, які заслуговують по своєму стати класикою жанру. Яскравіше всього креативщики-любителі відзначилися в січні з темою #10yearschallenge, повз яку просто неможливо було пройти. Тут і фільм “Інтерстеллар”, і майже безсмертна Nokia, і недобудований Подільський міст. Було де розгулятися.

В особливо яскравому тролінгу в січні так ніхто помічений і не був. Хіба що шведський Burger King запустив меню «Не Біг Мак» на честь того, що McDonald’s втратив ексклюзивні права в ЄС на назву Big Mac. «Як Біг Мак, але соковитіше і смачніше», «Як Біг Мак, тільки дійсно великий», «Як Біг Мак, але приготований на грилі», – написано в меню ресторану.

Все сталося через те, що ірландська мережа Supermac’s не могла відкривати ресторани в інших країнах Євросоюзу, тому що McDonald’s наполягав — покупці будуть плутати «Біг Мак» та Supermac’s. Тоді ірландці звернулися до суду і виграли справу. Мораль цієї байки така – не треба бути жадібним, на цивілізованих ринках монополістів не люблять.

Читайте також

Кращі жарти і меми українських рітейлерів в листопаді


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  30
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  74
Усі новини ринку