Кращі жарти і меми українських рітейлерів у вересні
Енріке Іглесіас і АТБ, Ілон Маск з марихуаною і Аптека24, колір настрою Mister Cat, а також Ашан, Укрпошта, Епіцентр К і синя рука на Бессарабці.
Новий сезон – багато інфо-приводів для свіжого гумору. Так, компанії змогли непогано відірватися на темі синьої руки в центрі Києва, а АТБ-маркет-навколо свого ж гостя Енріке Іглесіаса. Причому жартував сам і дав привід познущатися користувачам над собою. Але цим, звичайно ж, все не закінчується. У новому огляді Епіцентр К тролить Rozetka, Ашаш постить зраду і котиків, Mister Cat пояснює змінний настрій Філіпа Кіркорова, а Укрпошта цитує Кіану Рівза.
Схоже серед гумористів в DIY-рітейлі поповнення. Ось з таким кумедним зображенням компанія МебельОк шукає вантажників. Крім “зарплати банкіра”, молодим хлопцям обіцяють “струнке, підтягнуте тіло без спортзалу”. Основні обов’язки: переміщати меблі з пункту а в пункт Б, постійно борючись із земним тяжінням!
В Аптека24 підмітили, що мем з Ілоном Маском з косяком під час інтерв’ю може стати відмінною ситуативною рекламою про що-небудь на зразок мазі, особливо якщо врахувати, що тут може спрацювати гра слів “Маск-мазь” в популярному в мережі вираженні “Як тобі таке Ілон Маск?”Сам мем з’явився 6 вересня 2018 року, коли винахідник і мільярдер раскурил марихуану прямо під час інтерв’ю коміку Джо Рогану для його подкасту Joe Rogan Experience.
Незрозуміло навіщо, але Аптека24 також раптом згадала про те, що Apple 12 вересня представив нові моделі iPhone, Apple Watch і iPad Pro. Що сказати з цього приводу, в українській мережі також знайшли. В якості ілюстрації використовували один з найпопулярніших мемів минулого літа “невірний хлопець”, в якому молода людина заглядається на іншу дівчину під час прогулянки з коханою.
Про невірність згадали також у Ашан, правда по-своєму.
В темі котиків Ашан також відзначилися, куди ж без опівнічного “Мяуууу!”
Про презентації Apple також відшутились на Facebook сиру Пирятин. Вийшло, до речі, вельми іронічно, адже чимало користувачів писали, що насправді “яблучний” бренд нічого нового не представив, окрім напускного антуражу.
Епіцентр К вирішили “кинути камінь в город” Rozetka, новину про редизайн якої у вересні обговорювала вся українська мережа. А RAU навіть присвятила окремий огляд кращих жартів по темі.
Також Епіцентр К звернувся до популярного у вересні на Reddit мему з обведеним котиком. Мета його -описати будь-яке неякісне копіювання.
Мем з обведенням також забавно обіграли в тому, як Apple, розробляючи свій Apple Music, незграбно копіює досягнення Spotify.
Важко сказати, чи мають відношення представники AXE до даного творіння, яке розтиражували у всіх можливих соцмережах, проте вийшов самий злободенний мем вересня. Народився він 17 вересня під час сутички між правоохоронцями та націоналістичними організаціями під стінами Генпрокуратури в Києві. Один з поліцейських випадково бризнув собі в обличчя газовим балончиком. Інцидент миттєво викликав справжні баталії в мережі на самі дотепні колажі і меми. Найцікавіше в цій історії те, що подібні протистояння в нашій країні стали настільки звичні для всіх, що замість обговорення причин та наслідків таких ситуацій, користувачі частіше обговорюють щось на зразок ось такого епізоду. Втім політика – це вже зовсім інша історія.
У Mister Cat знайшли пояснення змінному настрою Філіпа Бедросовича. На думку української мережі піцерій, “колір настрою синій” – це про шот “Слава Україні!”, а “колір настрою чорний” – це про “Б52”. Кіркоров в шоці.
https://www.facebook.com/mistercat24/videos/563132020788705/?__xts__[0]=68.ARAGKXyB32a1CwH-OpqcwUqXYbj8hlNY_cErYCYZhcDXeC3A9dy4bgqogwe5wjcu6e37b9pk9bf6gwg3yaxacnrgl9vqvimprc0cvk-s9lzFVxCZf5ckLiGnGvZV7zZrU2PN5t3wr5rzhcxtgfyidjloyhiagtf0q_57fu7i2qt-U6ybd_p2&__tn__=-R
Ще одного російського виконавця з його одвічним “Я календар переверну і знову третє вересня” вже стало не модно згадувати. Втім Eldorado це не зупинило.
В Kasta вважають, що порвані колготки і невдалий чих під час мейкапу входять в топ-3 жіночих проблем. Втім, можливо, це справді гірше заборгованості по іпотеці або глобального потепління, піди розбери.
Укрпошта згадали старий жарт про те, що не варто вірити цитат у соцмережах. За приклад взяли придуману цитату Кіану Рівза, підписавши: “ми не любимо хизуватися, але з пісні слів не викинеш”.
KFC згадали про ризики, пов’язані з обручкою в їжі. Всяке ж трапляється, дівчина може бути дуууже голодна.
Безперечним хітом місяця серед мемів в UAnet стала синя рука в центрі Києва – встановлений арт-об’єкт в рамках впровадження ініціативи «Київ – місто світу», за зверненням посольства Румунії в Україні та проекту із загальним назвою «Moving Monuments» (рухомі пам’ятки). Для чого це було встановлено і що воно означає, користувачів, звичайно ж, цікавило найменше. До загального мем-шабашу приєдналися і вітчизняні компанії.
Ось так таємницю синьою руки на “Бессарабці” розкрила Аптека24.
До теми синіх рукавичок звернулись також у корпорації Біосфера.
У гру вступив також бренд сиру Пирятин.
У мережі LaNet звернули увагу, що” колір настрою” арт-об’єкту збігається з кольорами їх символіки. На Facebook-сторінці компанії так і написали: “Розкриваємо карти!”
Ощадбанк туди ж, але й про актуальний для себе cashless.
У бренда японської мінеральної косметики OTOME Cosmetics відмітились лише в рекламній публікації. Хороший жарт, але мабуть не вписався в загальну контент-стратегію сторінки.
Для кращого розкриття теми не можна просто так взяти і обійти стороною також деякі жарти користувачів.
Ще одне свято жартів створив АТБ-маркет з запрошеним на своє 25-річчя Енріке Іглесіасом. Кращі меми, правда, вийшли не у самої мережі, а у користувачів.
Читайте також –