Кращі меми українських рітейлерів у лютому
“Син маминої подруги”, три білборди, граючий на трубі хлопчик, запуск Tesla в космос та інші приклади ситуативного маркетингу за місяць від Ашан Україна, АТБ, Епіцентр, Цитрус, NOVUS, Укрпошта та інших.
Кожен місяць соцмережі заполоняють медіавіруси у вигляді кумедних фраз або графічних зображень. Як правило, ці інтернет-меми несуть безглуздий, або ж іронічний характер, проте часто можуть стати відмінним інструментом привертання уваги.
Так повелося, що українським рітейлерам жарти також не чужі, бо деякі з них починають бавитися із черговим жартом на свій лад. Оцінити таке інтернет-мистецтво частіше здатні лише ті підписники, які знають, що зараз на порядку денному в “цих ваших інтернетах”, але і цього буває достатньо, щоб отримати переконливий відгук у вигляді лайків та коментарів.
З головних мем-хітів лютого, що просочилися в світ українського рітейлу, окрім “ситуативів” у вигляді календарних свят і Олімпійських ігор, стали “Син маминої подруги”, запуск Falcon Heavy компанією SpaceX в космос, три білборда з фільму “Три білборда на кордоні Еббінга, Міссурі”, а також набираючий популярність інтернет-мем про Hyperloop і деякі інші. RAU зібрала найяскравіші зразки і підготувала коротку анотацію до них.
Інтернет-мем про «сина маминої подруги» з’явився на початку лютого і базується на стереотипі, що наші батьки бачать нас менш успішними, ніж дітей їхніх знайомих. Так це чи ні, вже ніхто не розбирається, зате інтернет-користувачі знайшли черговий привід трохи пожартувати. З українських рітейлерів до акції вже приєдналися Ашан, Епіцентр К, Star Burger та інші.
Головний претендент на Оскар-2018, фільм «Три білборда на кордоні Еббінга, Міссурі» розповідає драматичну історію жінки, яка намагається привернути увагу поліції до нерозкритого вбивства дочки за допомогою білбордів. Незабаром після фільму соцмережі заполонили картинки з альтернативними підписами на білбордах.
По темі вже встигла відшутитись Укрпошта.
Вона ж звернулася і до іншого хіту соцмереж лютого. Граючий на трубі хлопчик і закриваюча вуха дівчина з’явилися в мережі на початку місяця. Більшість українських компаній мем не помітили, проте в Укрпошта знайшли йому більш ніж гідне застосування.
Із запуском в космос Falcon Heavy смішно не вийшло практично ні в кого, однак до “Tesla в космосі” намагалися доторкнутися багато хто.
А в Цитрус і зовсім об’єднали інтернет-мем навколо космічної ініціативи Ілона Маска разом з одним із самих популярних мемів 2017 року “Тобі не доведеться”. Вийшла досить креативна колаборація.
Більше мемів по темі можна подивитися в колекції RAU в окремому матеріалі. Цікаво також відзначити, що в запуску Falcon Heavy взяв участь поляк-мем Томаш Чайка з фотографії «божевільної вечірки», зробленої ще в 1997 році і згодом ставша вельми популярною в соцмережі. Поляк розробляв програмне забезпечення для системи управління SpaceX (на фото другий хлопець зліва).
Генерують інтернет-меми і в Україні. 22 лютого глава Мінінфраструктури Володимир Омелян заявив, що українські компанії будуть розробляти власну швидкісну залізницю за технологією, яку зараз намагається реалізувати Ілон Маск, Hyperloop. Така заява миттєво розсмішила українців, і вони згадали про стан доріг, електричок і навіть метро на Троєщину, будівництво якого обіцяють розпочати вже не перше десятиліття.
З рітейлерів одним з перших відреагував АТБ-маркет, який, судячи з усьому, остаточно взяв публікацію мемів за основу своєї SMM-стратегії. Який з цього вийде кейс, може бути дуже цікаво дізнатися в майбутньому.
З іншого можна звернути увагу також на кумедну роботу ТРЦ Караван, які чи не єдині згадали в цьому році про День бабака. Інфопривід традиційний – ціни, які традиційно у всіх дуже низькі.
Осторонь не залишилася і Асоціація рітейлерів України, яка встигла пожартувати про “сина маминої подруги” у соцмережах, і, користуючись нагодою, запрошує на головну спеціалізовану виставку індустрії рітейлу та девелопменту RETAIL&DEVELOPMENT BUSINESS EXPO – 2018, яка відбудеться 29 – 30 березня 2018 року в Києві, на НСК “Олімпійський”. Дізнатись більше про подію, можна за посиланням.
Хочете щоб мем, розміщений в соцмережах вашої компанії, потрапив у наш наступний огляд, надсилайте нам посилання на нього на news@rau.com.ua. Найкращі ми обов’язково опублікуємо!
Читайте також
Шо, знову?! Як відреагували соцмережі на новину про черговий вихід IKEA в Україну