Кращі меми українських рітейлерів у лютому

Кращі меми українських рітейлерів у лютому

24.02.2018 09:00
  2709
Микола Маранчак

“Син маминої подруги”, три білборди, граючий на трубі хлопчик, запуск Tesla в космос та інші приклади ситуативного маркетингу за місяць від Ашан Україна, АТБ, Епіцентр, Цитрус, NOVUS, Укрпошта та інших.

Кожен місяць соцмережі заполоняють медіавіруси у вигляді кумедних фраз або графічних зображень. Як правило, ці інтернет-меми несуть безглуздий, або ж іронічний характер, проте часто можуть стати відмінним інструментом привертання уваги.

Так повелося, що українським рітейлерам жарти також не чужі, бо деякі з них починають бавитися із черговим жартом на свій лад. Оцінити таке інтернет-мистецтво частіше здатні лише ті підписники, які знають, що зараз на порядку денному в “цих ваших інтернетах”, але і цього буває достатньо, щоб отримати переконливий відгук у вигляді лайків та коментарів.

З головних мем-хітів лютого, що просочилися в світ українського рітейлу, окрім “ситуативів” у вигляді календарних свят і Олімпійських ігор, стали “Син маминої подруги”, запуск Falcon Heavy компанією SpaceX в космос, три білборда з фільму “Три білборда на кордоні Еббінга, Міссурі”, а також набираючий популярність інтернет-мем про Hyperloop і деякі інші. RAU зібрала найяскравіші зразки і підготувала коротку анотацію до них.

Інтернет-мем про «сина маминої подруги» з’явився на початку лютого і базується на стереотипі, що наші батьки бачать нас менш успішними, ніж дітей їхніх знайомих. Так це чи ні, вже ніхто не розбирається, зате інтернет-користувачі знайшли черговий привід трохи пожартувати. З українських рітейлерів до акції вже приєдналися Ашан, Епіцентр К, Star Burger та інші.

https://www.facebook.com/auchanukraine/photos/a.1473728286268335.1073741829.1465066273801203/1803513703289790/?type=3&theater

https://www.facebook.com/epicentrkua/photos/a.735510859867273.1073741828.727408874010805/1577897578961926/?type=3&theater

Головний претендент на Оскар-2018, фільм «Три білборда на кордоні Еббінга, Міссурі» розповідає драматичну історію жінки, яка намагається привернути увагу поліції до нерозкритого вбивства дочки за допомогою білбордів. Незабаром після фільму соцмережі заполонили картинки з альтернативними підписами на білбордах.

По темі вже встигла відшутитись Укрпошта.

https://www.facebook.com/ukrposhta/photos/a.276018695778125.61201.272960602750601/1650730128306968/?type=3&theater

Вона ж звернулася і до іншого хіту соцмереж лютого. Граючий на трубі хлопчик і закриваюча вуха дівчина з’явилися в мережі на початку місяця. Більшість українських компаній мем не помітили, проте в Укрпошта знайшли йому більш ніж гідне застосування.

https://www.facebook.com/ukrposhta/photos/a.276018695778125.61201.272960602750601/1637938752919439/?type=3&theater

Із запуском в космос Falcon Heavy смішно не вийшло практично ні в кого, однак до “Tesla в космосі” намагалися доторкнутися багато хто.

https://www.facebook.com/auchanukraine/photos/a.1473728286268335.1073741829.1465066273801203/1800241260283701/?type=3&theater

https://www.facebook.com/GARA.com.ua/photos/a.1658501981088388.1073741829.1562768990661688/1998209223784327/?type=3&theater

https://www.facebook.com/NOVUS.com.ua/photos/a.700051093356038.1073741828.700035400024274/1915168101844325/?type=3&theater

А в Цитрус і зовсім об’єднали інтернет-мем навколо космічної ініціативи Ілона Маска разом з одним із самих популярних мемів 2017 року “Тобі не доведеться”. Вийшла досить креативна колаборація.

https://www.facebook.com/citrus.ua/photos/a.157337377612140.32790.146577565354788/1851501841529010/?type=3&theater

Більше мемів по темі можна подивитися в колекції RAU в окремому матеріалі. Цікаво також відзначити, що в запуску Falcon Heavy взяв участь поляк-мем Томаш Чайка з фотографії «божевільної вечірки», зробленої ще в 1997 році і згодом ставша вельми популярною в соцмережі. Поляк розробляв програмне забезпечення для системи управління SpaceX (на фото другий хлопець зліва).

Генерують інтернет-меми і в Україні. 22 лютого глава Мінінфраструктури Володимир Омелян заявив, що українські компанії будуть розробляти власну швидкісну залізницю за технологією, яку зараз намагається реалізувати Ілон Маск, Hyperloop. Така заява миттєво розсмішила українців, і вони згадали про стан доріг, електричок і навіть метро на Троєщину, будівництво якого обіцяють розпочати вже не перше десятиліття.

З рітейлерів одним з перших відреагував АТБ-маркет, який, судячи з усьому, остаточно взяв публікацію мемів за основу своєї SMM-стратегії. Який з цього вийде кейс, може бути дуже цікаво дізнатися в майбутньому.

https://www.facebook.com/ATB.Market.tm/posts/1567563083341300

З іншого можна звернути увагу також на кумедну роботу ТРЦ Караван, які чи не єдині згадали в цьому році про День бабака. Інфопривід традиційний – ціни, які традиційно у всіх дуже низькі.

https://www.facebook.com/karavandnipro/photos/a.1861372144074780.1073741828.1861368920741769/1961275650751095/?type=3&theater

Осторонь не залишилася і Асоціація рітейлерів України, яка встигла пожартувати про “сина маминої подруги” у соцмережах, і, користуючись нагодою, запрошує на головну спеціалізовану виставку індустрії рітейлу та девелопменту RETAIL&DEVELOPMENT BUSINESS EXPO – 2018, яка відбудеться 29 – 30 березня 2018 року в Києві, на НСК “Олімпійський”. Дізнатись більше про подію, можна за посиланням.

https://www.facebook.com/UkrainianRetailAssociation/photos/a.191474981000804.1073741832.176424789172490/959585930856368/?type=3&theater

Хочете щоб мем, розміщений в соцмережах вашої компанії, потрапив у наш наступний огляд, надсилайте нам посилання на нього на news@rau.com.ua. Найкращі ми обов’язково опублікуємо!

Читайте також

Шо, знову?! Як відреагували соцмережі на новину про черговий вихід IKEA в Україну


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку