Краща різдвяна реклама 2017 року: H&M, Amazon, Apple, Aldi та інші
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми зібрали кращу рекламу, пов’язану з Різдвом.
Різдво і Новий рік — самий активний період телевізійної реклами для світових рітейлерів. Ні в один сезон не випускається стільки відео до календарних свят, як в листопаді-грудні. RAU зібрала кращі приклади святкових кампаній за минулий 2017 рік.
H&M
В H&M приготували до Різдва добру казку про дочку феї і найшвидшого в світі ельфа, що рятує світ від злого брата Санта-Клауса. Головні ролі в ролику зіграли популярні американські виконавці і актори Ніккі Мінаж, Джессі Вільямс і Джон Туртурро. Близько 16 млн переглядів на Youtube за два тижні.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=7nZSmtCGMFY
John Lewis
Британська мережа універмагів John Lewis в цьому році представила двохвилинний різдвяний ролик, знятий оскароносним французьким режисером Мішелем Гондрі. У міні-фільмі Moz the Monster розповідається історія хлопчика і монстра, який живе під його ліжком. Той випадок, коли монстри можуть бути справжніми милашками.
Morrisons
Ще одна мережа британських супермаркетів підготувала до свят короткометражку. Ролик від Morrisons розповідає про доброту і сімейної підтримки. Заповзятливий хлопчик допомагає молодшій сестричці перемогти свої страхи.
Apple
Без різдвяної реклами не обійшлася і корпорація Apple. За сюжетом дівчина включає музику на своєму iPhone X і починає танцювати на засніжених вулицях — до тих пір, поки не врізається в незнайомця. Недовго думаючи, вона ділиться з ним навушником, і вони рухаються під музику вже удвох. Саундтрек до роліка записав Sam Smith — відео звучить пісня Palace, а зіграли закохану пару чоловік і дружина.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=80&v=1lGHZ5NMHRY
Aldi
В мережі продуктових магазинів Aldi вирішили повторити успіх минулорічного різдвяного ролика про морквині і зняли продовження. В цей раз морква по імені Кевін повинен пройти ряд випробувань, щоб зустрітися зі своєю коханою. У фіналі він рятує її від гороху і вони разом мчать на нічному експресі Санти.
Debenhams
Британська мережа універмагів Debenhams придумала сучасну історію з принцом і Попелюшкою, яка втратила туфельку. Тільки в цій версії Попелюшка зустрічає принца в міській електричці по дорозі з шопінгу, а зустрітися двом закоханим допомагають смартфон і ЗМІ. 1,5 млн переглядів на Youtube менш, ніж за місяць і переглянути ще раз дійсно хочеться.
Audi
У різдвяному ролику Audi творці влаштували справжні з перегонів не тільки на машинах, але і на візках в супермаркеті. Веселий екшен проходить під звуки різдвяного гімну «Carol of the Bells», написаного за мотивами української народної пісні в музичній обробці Миколи Леонтовича «Щедрик». Як нагорода за труди для агенства від Venables Bell & Partners, понад 11 млн переглядів на Youtube трохи більш, ніж за місяць.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=120&v=mKpfxv2_WZI
ASDA
Однією з перших у цьому році про Різдво згадала мережа супермаркетів ASDA. Якщо вірити представленому відео, то снеки для продажу в мережі оформляють маленькі зелені чоловічки, а кухарі працюють прямо на сторінках куховарської книги. Таким чином, в компанії вирішили показати, що у них виробництво продуктів виглядає приблизно також, як і в казці «Чарлі і шоколадна фабрики». А щоб натяк всі вловили, головної героїні зробили зачіску точь-в-точь як у Віллі Вонки з фільму з Джонні Деппом.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=Rd9wKCy1pAE
Toyota
Різдвяне відео японської корпорації Toyota в цьому році повно ностальгії і зворушливих моментів. Спільно з компанією Saatchi & Saatchi L. A. бренд випустив ролик про кількох поколіннях однієї сім’ї. Підкреслює емоційність досить простий картинки те, що всі актори – дійсно члени однієї сім’ї.
https://www.youtube.com/watch?v=2ihrY7nYcpk
Amazon
Новий ролик компанії Amazon розповідає про шлях, який проробляють коробки, щоб дістатися до своїх адресатів. На цьому в компанії не стали зупинятися, і тут же створили різдвяне продовження, але на цей раз про батька сімейства, який ці коробки отримує і намагається з ними не попастися на очі дітям. Якщо перше відео зібрало на Youtube 800 000 переглядів, то друге поки отримує переважно негатив від глядачів, які обурюються через те, що Amazon бреше натякає дітям, що Санта-Клауса не існує. Чи це була навмисна спроба змусити про себе говорити у переддень Різдва, поки не ясно.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=46&v=H9SCZwh8Tvg
https://www.youtube.com/watch?v=CBVGjS_EJok
Intermarche
Мережа супермаркетів Intermarche представила цікавий різдвяний ролик, у якому діти виявляють, що Санта Клаус занадто товстий і може не пролізти до них в димохід. Діти вирушають в супермаркет французького рітейлера, щоб купити Санте здорову їжу і він міг схуднути. Історію підготувало і видало рекламне агентство Romance.
https://www.youtube.com/watch?v=RQ_sT0oc9Sw
Migros
Ще одна мережа супермаркетів, на цей раз швейцарський рітейлер Migros, розповіла у своєму зворушливому відео про маленьких істот, які працюють сканером штрих-коду на касі. Натхнена добротою і казкою про дружбу аудиторія подарувала ролику на Youtube вже більше 300 000 переглядів всього за 10 днів.
Victoria’s Secret
Бренд нижньої білизни Victoria’s Secret представив різдвяний ролик ще в грудні 2016 року, але й сьогодні він виглядає абсолютно актуальним. У відео знялися бразильська супермодель Адріана Ліма і Алессандра Амбросіо. Ангели бренду продемонстрували на замерзлому ставі нову лінійку. Ролик супроводжує хіт 1953 року Santa Baby. реклама