Польська LPP відкриває перший мультибрендовий сток в Україні

Польська LPP відкриває перший мультибрендовий сток в Україні

06.12.2017 08:50
  2052
Виктор Нагорский

Перший в країні стоковий магазин компанії LPP, що об’єднує бренди Reserved, House, Mohito, Cropp і Sinsay, відкривається в ТРЦ Екватор в Чернівцях.

Як повідомили RAU в компанії, відкриття торгової точки заплановане на 6 грудня. В магазині буде представлений одяг попередніх колекцій з усіх магазинів LРP в Україні за зниженими цінами.

«Оскільки ми довгий час присутні на українському ринку, то вирішили знайти хороше місце для надлишків наших непроданих товарів в звичайних магазинах. Ми вибрали Чернівці як місце для нашого стокового магазину і з кадрових міркувань – там було багато кваліфікованих робітників», – прокоментував RAU віце-президент правління LPP Пшемислав Луткевич.

Також він відзначив, що Західна Україна – це регіон з гарним бізнес-кліматом, а місцеві жителі часто відвідують Польшу, тому знають і люблять бренди LРP.

«Основною причиною розвитку нашої роздрібної мережі в Україні є культурна близькість до Польщі. Наш відділ продажів відзначає високу схожість між українським і польським профілями споживачів», – додав Луткевич.

Нагадаємо, польська компанія LPP S.A. була створена в 1995 році, а перший магазин (Reserved) відкрила в 2000-му. Зараз вона розвиває мережі магазинів під брендами Reserved, House, Mohito, Cropp, Sinsay в 18 країнах Центральної та Східної Європи. Станом на початок 2017 року компанія управляла 1700 магазинами загальною площею більше 920 000 кв. м.

В Україні мережі LPP розвиває дочірнє підприємство «ЛПП Україна». Перший магазин рітейлера в країні відкрився в 2003 році, а вже зараз в Україні працює більше 75 торгових точок загальною площею понад 38 000 кв. м. На початку року LPP також заявляв про намір орендувати мінімум 8 000 кв. м площ в Україні для відкриття своїх магазинів в 2017 році. Бажання рітейлера розвивати українську мережу не дивує. Як писав Інтерфакс-Україна, в 2016 році LPP наростила доходи від продажів в Україні майже на 20% – до PLN225,55 млн (близько $55,19 млн).

Читайте також – 

ТОП-10 fashion-рітейлерів України за площею (зарубіжні бренди)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку