Побачити Лондон: навіщо Люксоптика починає продаж окулярів у Великій Британії

Побачити Лондон: навіщо Люксоптика починає продаж окулярів у Великій Британії

05.04.2019 08:10
  977
Іван Зайцев

Маркетинг-директор національної мережі Люксоптика Віолета Титаренко про те, чому компанія вирішила продавати товар на Туманному Альбіоні, як буде реалізований механізм продажів і поставок окулярів, очікування від британського ринку та плани на майбутнє.

Цей матеріал також доступний російською мовою

На початку квітня стало відомо, що провідна українська мережа з продажу діоптричних і сонцезахисних окулярів, і аксесуарів до них Люксоптика починає поставки і продаж окулярів в столиці Великої Британії Лондоні. Поки мова йде тільки про продукцію власної торгової марки рітейлера – колекцій сонцезахисних окулярів під брендом Casta.

В релізі компанії зазначалося, що з моменту появи в мережі власної ТМ сонцезахисних окулярів пройшло шість років. У 2016 році був проведений масштабний ребрендинг Casta, який змінив позиціонування бренду й асортиментну політику. Вихід на нові ринки став ключовою подією в стратегії розвитку бренду. Продажі будуть здійснюватися через власні онлайн-ресурси в Великій Британії (сайт і Instagram).

Про те, чому Люксоптика вирішила виходити на нові ринки, в яких містах можна придбати продукцію компанії, як буде реалізований механізм замовлення і доставки товару, а також про багато іншого в бліц-інтерв’ю RAU розповіла маркетинг-директор компанії Віолета Титаренко.

– Коли почали готуватися до виходу на ринок Англії, і що збираєтеся запропонувати підданим Її Величності?

– Готуватися до продажів в Лондоні ми почали ще в 2018 році, розробивши спеціальну колекцію для британських клієнтів. Вона буде представлена ​​в обмеженій кількості й в Україні. Зараз її можна побачити в першому монобренді в ТЦ Globus 1 і на сайті Люксоптика. Процес виходу Casta на зовнішній ринок у стадії завершення – колекція доставлена, юридично все погоджено. Крім Лондона, в цьому році ми почали розвивати співпрацю по бренду Casta з іншими гравцями оптичного ринку в Україні (великою мережею оптик Fielmann), а також з мережами Ізраїлю та Білорусі.

– Продаватися Casta буде тільки онлайн, через сайт та Instagram, або буде представлена ​​й у фізичних магазинах? Якщо так – то в яких?

– Зараз продажі стартують тільки на онлайн-ресурсах. В майбутньому ми розглядаємо можливість відкриття pop-up корнерів Casta в великих моллах англійської столиці (зі сприятливим середовищем для бренду).

– Продавцем виступає саме Люксоптика або це проект з лондонськими партнерами?

– Бренд в Великобританії представляє наш партнер, який здійснює продаж і веде маркетинговий супровід. Ми спільно з ним розробили стратегію розвитку і здійснюємо контроль її дотримання.

– Замовити та отримати окуляри можна тільки в Лондоні або в інших містах теж?

– Всі замовлення прийматися онлайн, доставка можлива по всій країні.

– Хто здійснює доставку? Як відбувається оплата замовлення?

– Все логістичні процеси також контролює наш партнер в Лондоні, є склад на аутсорсі, який обробляє замовлення.

– На які результати розраховуєте? Це бізнес або більше іміджевий проект?

– Цей проект ми розглядаємо як стартап в рамках нашого холдингу. Ми створили сильний бренд, який за рік став цікавий також іншим ринкам, таким як Білорусь, Ізраїль. Вихід на ринок Великої Британії став для нас досить сміливим кроком. Наступним етапом стане розробка розширеної колекції для британських клієнтів.

– Чому вирішили починати вихід на зовнішні ринки саме з Альбіону та саме з Лондона?

– Наш нинішній партнер сам запропонував нам запустити колекцію в Лондоні після знайомства з Casta в Instagram. Casta дуже близька по духу британській молоді. До того ж в комунікаційній платформі бренду Лондон займає одне з ключових місць і перетинається з музичною культурою столиці Англії. Casta – це свобода вибору і можливості самовиражатися в соціумі, не порушуючи закон (що дуже важливо). Коли перед нами виник вибір міста для виходу на європейський ринок, ми довго роздумувати не стали. Тема рейвов активно відроджується, а ми не хочемо залишатися осторонь.

– Як плануєте просувати бренд? Чи будуть рекламні та маркетингові акції?

– Почався старт кампаній в digital і соціальних мережах (Instagram Casta UK) з чітким таргетуванням на цільову аудиторію. Ми створили єдину концепцію для України та Великобританії з адаптацією на наш ринок. До речі, вся зйомка кампанії проводилася в Лондоні.

– Кого визначили як ЦА Casta, як будете їх інформувати і залучати?

– Це мілленіали, які випередили державу в культурному розвитку, почуттях смаку, стилю і поглядів на життя. Їм тісно в світі, який живе в рамках, вони молоді, красиві, вільні та безстрашні. Їм цікаві тусовки, культурне життя, рейви та екстремальний спорт. Вони завжди знаходяться в прагненні самовиражатися і бунтувати.

– Чи є в планах вихід в інші країни і просування на зарубіжні ринки інших брендів?

– Авжеж. Ми знаходимося в процесі переговорів з партнерами в інших країнах, визначаємо формати співпраці (представництво, франшиза, дистрибуція). Ми гнучкі та готові ризикувати пробувати нові формати для розвитку нашого українського продукту.

Читайте також –

Новий погляд: як Люксоптика змінила позиціонування private label CASTA


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку