Новини логістики та e-commerce: нові локації Нова пошта в Європі, розширення Rozetka в Україні, перезапуск Pampik та інше

Новини логістики та e-commerce: нові локації Нова пошта в Європі, розширення Rozetka в Україні, перезапуск Pampik та інше

Сьогодні
  21
Костянтин Симоненко

Нова пошта відкрила нове відділення в Польщі, Литві та Чехії і запустила доставку через поштомати InPost у Великобританії, Rozetka додала ще 15 нових точок видачі, перезапуск інтернет-магазину дитячих товарів Pampik, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Нова пошта відкрила нові відділення в Польщі Литві та Чехії

Мережа Нова пошта в Польщі стала найбільшою за кількістю точок сервісу за межами України. 6 грудня було відкрито 50-те відділення в Польщі, а саме у Кракові за адресою: ul. Centralna 51, 31-586 Kraków. У ньому можна можна отримати  весь  спектр  послуг: придбати  пакування, відправити та отримати документи та посилки до 30 кг. Відділення працює без  вихідних.

В самому центрі Вільнюса за адресою Konstitucijos pr. 20 Нова пошта відкрила друге відділення в столиці Литви. Ще одне відділення працює в місті Каунас. Відділення працює без вихідних. Тут можна отримувати та відправляти документи, посилки та вантажі до 200 кг.

Також Нова пошта відкрила нове відділення у чеському місті Острава. «Це вже шосте відділення в Чехії, також відділення є у Празі, Брно, Ліберці, Пльзні та Пардубице. У новому відділенні за адресою 28. října 875, 709 00 Ostrava 9 можна відправляти та отримувати посилки, документи й вантажі до 100 кг.

Окрім того, Нова пошта запустила послугу доставки та відправки документів і посилок з поштоматів InPost у Сполученому Королівстві. Мережа InPost тут налічує понад 7000 поштоматів, розташованих у найвіддаленіших куточках країни. Для доставки через поштомат приймаються посилки вагою до 15 кг та розміром не більше 41 x 38 x 64 см.

Авіакомпанія Supernova Airlines виконала перший комерційний рейс власним літаком

У неділю 10 листопада авіакомпанія Supernova Airlines виконала перший вантажний чартерний рейс на власному літаку Боїнг 737-800 з Будапешта до Кишинева. Рейс дозволив відпрацювати та перевірити синхронізацію процедур та процесів з доставки відправлень одержувачам у Молдові. Він був виконаний на замовлення компанії Nova Global. Наступний крок – тестування транзиту вантажів до України з використанням автомобільного транспорту.

Rozetka в листопаді відкрила 15 нових точок видачі та збільшила втричі продажі в Чорну п’ятницю

Співвласник найбільшого в Україні онлайн-ритейлера Rozetka Владислав Чечоткін підбив перші підсумки торгівлі у Чорну п’ятницю. На своїй Facebook сторінці він повідомив, що цьогоріч активність покупців дуже висока і тримається на рівні 2021 року. Загалом компанія пропонує понад 21 млн найменувань товарів й попри велику війну та складні умови, продажі в топових категоріях зросли втричі. Українці стали купувати дорожчі товари. Середній чек у Чорну п’ятницю в порівнянні з минулим роком зріс на 40% проти 23% у минулому році. У лідерах побутова хімія, віскі, павербанки, мобільні телефони, ноутбуки. Попит на українські бренди збільшився на 15%.

Фахівець з маркетингу Rozetka Олена Распутная на своїй Facebook-сторінці повідомила, що за листопад було відкрито загалом 15 нових локацій в 12 містах. Наразі мережа офлайн-магазинів ритейлера налічує 517 точок в 153 містах. До кінця року в компанії планують відкрити ще 8 магазинів.

За рік на маркетплейсі Etsy з’явилося 14 000 нових продавців з України

 

Як пише УРТЦ, за останній рік кількість нових продавців крафтових товарів з України на маркетплейсі Etsy сягнула 14 000. Про це повідомляє генеральний директор Укрпошта Ігор Смілянський. Він наголосив, що підприємців у e-commerce-напрямку стало значно більше, особливо за час війни. З першого дня повномасштабного вторгнення Укрпошта щодня відправляє тисячі посилок крафтових українських виробників та хендмейдерів на Etsy. Загалом на маркетплейсі розміщено понад 1,7 млн українських товарів. Збільшенню кількості продавців сприяло відкриття маркетплейсу для платежів через додатки.

На Закарпатті запрацював логістичний центр Укрпошта

У Мукачево Закарпатської області почав роботу логістичний центр Укрпошта, де за добу відсортовують близько 15 000 поштових відправлень, серед яких посилки, дрібні відправлення та листи. Про це повідомив очільник Закарпатської ОВА Мирослав Білецький. Тут на двох сучасних лініях для сортування дрібних та великих посилок можуть обробляти близько 48 000 відправлень на добу. Об’єкт оснащений потужним генератором.

Glovo тестує в Україні і планує запустити до кінця 2024 року «соцмережу» Glovo Next

Glovo хоче перетворити свій застосунок на соціальну мережу (Glovo Next) з підбірками страв та відео від ресторанів. Про це Ain повідомили у компанії. Перетворення застосунку на своєрідну соціальну мережу дозволить друзям обмінюватися рекомендаціями, вподобаними закладами тощо. Окрім того, можна буде створювати приватні та публічні списки улюблених ресторанів. Такі додаткові функції вже працюють у Барселоні, Іспанія. Україна теж є серед 23 країн, де впроваджують Glovo Next.

До речі, як показало дослідження служби доставки Glovo, 43% малого та середнього бізнесу в Україні вважають критично важливою співпрацю з сервісами доставки. Зокрема, 15% становить середнє зростання продажів тих респондентів, які співпрацюють з сервісами доставки, а більше половини (51%) помітили збільшення клієнтської бази. Наразі служба доставки Glovo працює з 12 000 партнерів у 38 містах України.

Maudau представив свій бренд корму для собак та котів

Маркет повсякденних штук Maudau оголосив про запуск власного бренду товарів для домашніх улюбленців — Mau Paw. Ця лінійка створена для забезпечення щоденних потреб котів і собак у якісному та збалансованому харчуванні.

Як раніше пояснювала CMO Maudau Ольга Румянцева, найкращі продажі показують товари першої необхідності (продукти, побутова хімія та засоби особистої гігієни), але помітно зростає попит на товари для домашніх улюбленців. Їх стає все більше й на їх утриманні українці економити не готові. Водночас такі категорії як техніка, прикраси, косметика і люксова парфумерія, продаються важче.

На маркетплейсі Алло продажі кормів для тварин за півроку зросли у 10 разів

Маркетплейс Алло також розширює асортимент товарів за рахунок нової категорії – зоотовари, яка запрацювала у травні 2024 року. Як свідчать дані ритейлера, за сім місяців ця категорія стала популярною у клієнтів. Найбільше зростання за цей період демонструють нашийники, повідки та рулетки – в 20 разів, корм для котів та собак – в 10 разів, а ветеринарні препарати – в 9 разів.

Найпопулярнішою покупкою категорії є корм для тварин. Причому сухий корм для котиків купують більше, ніж сухий корм для собак – як загалом по ринку, так і на маркетплейсі Алло зокрема.

Bolt Food запустився у трьох містах

Сервіс доставки їжі Bolt Food запустився одразу в трьох нових українських містах – Біла Церква, Ужгород та Мукачево. Замовлення доступні з ранку до вечора: у Білій Церкві – з 09:00 до 22:00; у Мукачевому – з 09:00 до 21:00; в Ужгороді – з 10:00 до 22:00. Про це повідомила пресслужба сервісу. За словами керівника Bolt Food Україна В’ячеслава Левченко, запуски в нових регіонах є частиною довгострокової стратегії розвитку. У 2025 році планується додати ще більше українських міст. Сервіс доставки їжі Bolt Food з початку 2024 року розширив свою географію в Україні майже вчетверо: з 6 до 26 міст.

Meest China розпочав доставку з азійських маркетплейсів Amazon Japan та Olive Young

Meest China розпочинає доставку з азійських маркетплейсів Amazon Japan та Olive Young

Meest China, міжнародна поштово-логістична компанія групи Meest, додала в перелік азійських інтернет-магазинів, з яких здійснює доставку в Україну, ще два нові маркетплейси. Зокрема, мова про японський Amazon та південнокорейський Olive Young.

З обох e-commerce платформ наразі можливе доставлення поштових посилок вагою до 20 кг та вартістю до 150 євро. А для Olive Young також доступна послуга комерційної доставки вантажів від 20 кг.

Нагадаємо, за останній рік Meest China запустила доставку поштових посилок з Японії та Південної Кореї, а для останньої віднедавна доступна також і комерційна доставка вантажів. Тож розширення переліку маркетплейсів в цих країнах є логічним продовженням роботи за згаданими напрямками.

Amazon запускає тестову 15-ти хвилинну доставку в Індії

Американський ритейл-гігант Amazon запустив тестування служби швидкого доставлення в Індії. Про це заявив старший віцепрезидент корпорації по ринках, що розвиваються, Аміт Агарвал, пише Bloomderg. Спочатку Amazon проведе експеримент зі швидкісним обслуговуванням у деяких районах Бангалора, південно-індійського технологічного центру. Асортимент продукції, яку можна буде замовити таким чином – обмежений, він варіюватиметься від продуктів харчування до предметів домашнього вжитку залежно від району доставки. Компанія вийшла на цей ринок 11 років тому і прагне досягти понад $80 млрд доларів сукупного експорту електронної комерції з Індії до 2030 року.

Окрім цього Amazon запускає новий онлайн-магазин Haul — з низькими цінами до ($20) і доставкою за два тижні, щоб скласти конкуренцію Temu і Shein. Про це повідомляє WSJ. Зазначається, що Amazon Haul, став доступним для деяких клієнтів у США з середи, 14 листопада. Спочатку компанія планувала продавати товари з Китаю, але тепер вона сама імпортує їх і виступає посередником.

Цитрус доєднався до market by mono

 Нещодавно monobank оголосив про появу маркетплейсу market by mono у мобільному застосунку банку. Мережа Цитрус вже приєдналась до проєкту. Відтепер можна придбати гаджети, смартфони, комп’ютерну та побутову техніку одразу у застосунку monobank. На всі товари діє безкоштовна доставка від Цитрус та вигідна оплата частинами.

Техніка від Фокстрот тепер представлена на маркетплейсі Kasta

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні рішення. Як повідомили RAU в прес-службі маркетплейсу, з 13 листопада на Kasta – найбільшому в країні модному маркетплейсі – можна придбати не лише одяг, взуття чи аксесуари, але й електроніку та побутову техніку від Фокстрот. Для клієнтів системи лояльності Kasta Black було запущено безкоштовну доставку та повернення товарів від Фокстрот. Асортимент електроніки та побутової техніки Фокстрот вже представлений на офіційному сайті kasta.ua.

Рестарт інтернет-магазину дитячих товарів Pampik

На початку жовтня відбувся рестарт одного з найбільших інтернет-магазинів дитячих товарі в Україні Pampik, який не працював з 2 лютого 2024 року. Основним інвестором проєкту тепер виступає власник Сільпо Володимир Костельман, якому належить 80% нової юрособи ТОВ «Пампік». Про перезапуск pampik.com засновник бренду Pampik Шахін Мусаєв повідомів на своїй сторінці у Facebook. Подробиці створення та вимушеного закриття бренду можна почитати тут.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку