Лідери зими: як змінився топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram на кінець зими 2024 року

Лідери зими: як змінився топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram на кінець зими 2024 року

27.02.2024 09:02
Дарія Осіїк

Нова трійка лідерів рейтингу, втрата позицій Watsons Україна, а також виліт з рейтингу Dnipro-M: хто з ритейлерів входить до числа лідерів за кількістю підписників у Facebook та Instagram за підсумками зими 2024 року.

Представляємо щоквартальний рейтинг ритейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

Ритейлери у Facebook

Цього разу маємо у Facebook оновлену трійку лідерів: Rozetka, яка тривалий займала перше місце, цього разу змістилась на друге. Лідером стала компанія Makeup, яка має 2,3 млн. А третє місце зайняла Лінія магазинів EVA зі своєю 901 тисячею фоловерів.

Мережа Watsons Україна, яка стабільно трималась третього місця, опустилася на п’яте, а Епіцентр продовжує триматись четвертим, збільшивши кількість своїх підписників на три тисячі. 

Втратила кілька позицій мережа дитячих магазинів Антошка, опинившись на дев’ятому місці. А закриває першу десятку лідерів у Facebook мережа Intertop, яка збільшила кількість своїх фанів з 400 до 416 тисяч.

У другій десятці лідерів суттєвих змін не відбулося, окрім того, що мережа Dnipro-M вилетіла з рейтингу. Дещо здала свої позиції мережа Фокстрот, опинившись цього разу на 11-му місці, а не на дев’ятому, як минулого разу, хоча ритейлер й збільшив кількість підписників на сім тисяч фоловерів. 

І закрила топ-20 ритейлерів у Facebook мережа JYSK Ukraine, яка має 290 тисяч підписників.

Варто відзначити, що усі ритейлери активно працюють зі своїми соціальними мережами й продовжують нарощувати свою аудиторію. Тому подивимось, як зміниться двадцятка лідерів наступного разу!

Ритейлери в Instagram

Поки що нікому з ритейлерів не вдалось здолати ювелірний бренд Kochut, який знову став лідером в Instagram зі своїм мільйоном фанів. Друге місце у двадцятці лідерів знову посіла мережа Solmar, яка має всі шанси в найближчому майбутньому також отримати свій перший мільйон підписників і, можливо, навіть перемогти Kochut. А третє місце у рейтингу знову посіла Лінія магазинів EVA.

Маємо цього разу і нових гравців у нашому рейтингу: четверте місце з 676 тис. підписників зайняв ритейлер Makeup, амбіційно відразу на сьоме місце з 396 тис. фоловерів увірвався косметичний ритейлер Lullaby, який відкрив свій перший фізичний магазин в ТРЦ Gulliver. Восьму сходинку також займає новачок — український модний бренд OnebyOne, який зараз активно відкриває свої магазини по всій Україні. І закриває першу десятку лідерів в Instagram ще один модний бренд – Cher17.

А от такі досвідчені ритейлери як Kachorovska, Dnipro-M та Епіцентр цього разу покинули ТОП 20 лідерів в Instagram.

Цікаво, що мережі Цитрус та Comfy розділили між собою 18 місце, оскільки обидва ритейлери наростили свою аудиторію до 255 тисяч підписників. 

А закриває цього разу двадцятку лідерів в Instagram мережа VOVK, які вдалось збільшити кількість підписників всього на одну тисячу. Чи вдасться їй втриматись в ТОП 20 та чи повернуться до нашого рейтингу такі гіганти як Епіцентр та Dnipro-M – побачимо наступного разу.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

«Ще нещодавно здавалося, що під час повномасштабної війни бізнесу вдасться думати лише про виживання. Однак українські...
time icon