Лідери весни: як змінився топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram на кінець травня 2024 року
Новий лідер в Instagram, втрата позицій Rozetka та Sova, а також завидна стабільність рейтингу у Facebook: хто з ритейлерів входить до числа лідерів за кількістю підписників у Facebook та Instagram за підсумками весни 2024 року.
Представляємо щоквартальний рейтинг ритейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
Ритейлери у Facebook
Цікаво, що за весняний період у топ-20 ритейлерів у Facebook не відбулося жодних кардинальних змін. Майже всі компанії, окрім Watsons Україна та Yakaboo, наростили свою аудиторію, але недостатньо, щоб просунутись вище у рейтингу.
Найбільшу кількість підписників за останні три місяці напрацювали Лінія магазинів Eva (+13 000), мережа мультимаркетів Аврора (+26 000), Intertop (+9000), Сільпо (+11 000), Moyo (+18 000), Varus (+19 000) та Metro Україна (+9000).
Тож, цього разу обійшлось без будь-яких перестановок у топ-20 ритейлерів у Facebook. Але натомість маємо п’ятірку лідерів, яким цього разу вдалось найбільше розширити свою аудиторію: Аврора посіла перше місце, Varus – друге, Moyo – третє, Eva – четверте, а Сільпо – п’яте. Аплодуємо цим ритейлерам за відмінну роботу і подивимось, наскільки їм вдасться просунутися вперед протягом наступних трьох місяців.
Ритейлери в Instagram
Цього разу з’явився новий лідер двадцятки ритейлерів, які мають найбільшу кількість підписників у Instagram. Молода мережа одягу Solmar здобула свій перший мільйон підписників i разом з ювелірним брендом Kochut розділила перше місце. Цікаво, чи вдасться Solmar наступного разу обіграти ювелірний бренд, який тримав першість дуже тривалий час.
Окрім цього, відбулось ще кілька цікавих перестановок у нашому рейтингу. Зокрема, мережа мультимаркетів Аврора увійшла у першу п’ятірку лідерів, змістивши Rozetky на шосте місце. На одну сходинку також вдалось піднятись молодому модному ритейлеру Cher’17, який цього разу потіснив ювелірну мережу Sova.
Мережа Сomfy, яка за підсумками зими розділяла 18-те місце разом з ювелірною мережею Золотий Вік, збільшила кількість своїх підписників на 4000 і піднялась на 17-ту позицію у рейтингу.
І невеличкий прорив зробила мережа Vovk, яка змогла розширити свою аудиторію у Instagram до 247 000 і піднятись з 20-ї на 19-ту місце. Відповідно, мережа Фокстрот цього разу закриває топ-20.
Загалом більшість ритейлерів з нашого рейтингу топ-20 збільшили кількість своїх підписників у Instagram. Незмінною лишилась кількість підписників лише у брендів Kochut та Золотий Вік. А от мережі Makeup, Sova, Алло, Watsons та Цитрус навпаки, трохи розгубили своїх фанів у цій соціальній мережі.
Як далі змінюватиметься ситуація – подивимось наступного разу.