Лідери соцмереж: топ-20 українських рітейлерів і ТРЦ у Facebook та Instagram за жовтень 2021 році
Хто з рітейлерів і ТРЦ входить до числа лідерів за кількістю фоловерів у Facebook та Instagram станом на жовтень 2021 рік.
Цей текст доступний також російською мовою
Представляємо рейтинг рітейлерів і торговельних центрів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в рейтингу Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
Рітейлери в Facebook
Станом на другу половину жовтня найпопулярнішими Facebook-сторінками серед рітейлерів в Україні залишаються Rozetka, Лінія магазинів EVA і Watsons. Причому drogerie-рітейлер подолав нарешті 700 000 шанувальників і небезпечно близько наблизився до лідера – найбільшого онлайн-маркетплейсу України. Під кінець року можна розраховувати на запеклу бійку між ними за лідерство у рейтингу.
На 10-й сходинці добре окопалася мережа магазинів Аврора, яка цієї осені перейшла відмітку у 300 000 фоловерів у Facebook. Тепер її з Intertop розділяють близько 25 000 вболівальників, а на кону – ласове дев’яте місце 20-ки (звичайно, якщо вдасться дотягнутися).
Трохи нижче сторінка Фокстрот випередила одразу трьох конкурентів за рейтингом і впевнено закріпилася на 11-й сходинці топу. За нею – Varus, який все ж таки за останні місяці зміг здолати Yakaboo, про перегони яких вже раніше йшлося, і тепер посідає 12-е місце. Далі – практично без змін, хіба що MOYO.ua досяг 250 000 фоловерів і, таким чином, випередив JYSK Ukraine, що, безумовно, також вагома перемога для SMM однієї компанії і поразка для другої.
ТРЦ у Facebook
Першу позицію серед усіх українських торговельних центрів у Facebook вже деякий час традиційно посідає Forum Lviv. Одразу за ним – столичні ТРЦ Ocean Plaza і Gulliver. Лише цим трьом вдалося серед усіх ТЦ/ТРЦ подолати позначку в 100 000 фоловерів в Instagram. В п’ятірці лідерів також МОСТ-сіті з Дніпра та Lavina Mall з Києва.
Другу п’ятірку рейтингу формують четверо киян та ще один львів’янин, а саме Мануфактура Outlet Village, ЦУМ Київ, Проспект та Retroville, між ними посередині – львівський ТРК Victoria Gardens. Як і рік назад, вони залишились на своїх позиціях, виключення – Retroville, який за останні місяці здолав трьох конкурентів за рейтингом – ТРЦ King Cross Leopolis та Караван Outlet. Вони, в свою чергу, зараз посідають 11-ту та 12-ту сходинки відповідно.
Найбільш спритним “гравцем” другої десятки виявився ТРЦ River Mall – за кілька місяців він набрав близько 15 000 фоловерів і перемістився з 17-ї на 13-у сходинку 20-ки. Замикає рейтинг – чернігівський ТРЦ Hollywood, який обійшов ТЦ Globus і, таким чином, доєднався до топу найбільших.
Рітейлери в Instagram
Якщо лідери Instagram залишилися з попередніх оглядів незмінними, то на 8-му місці раптово опинилася сторінка Аврора, яка дещо потіснила інших рітейлерів в Instagram-забігу на кількість шанувальників. Таким чином, “за бортом” опинилася сторінка MustHave.
Трохи далі Фокстрот рішуче обійшов сторінки такі бренди, як Золотий Вік і Comfy, забезпечивши собі, тим самим, почесне 11-те місце рейтингу. Помітно покращив свій результат Цитрус, який залишив позаду Instagram-сторінку бренду VOVK – 14-те та 15-те місця відповідно.
Серед помітних зсувів в 20-ці також Епіцентр, який рішуче наближається до кількості у 150 000 фоловерів і, з набором нових шанувальників, залишив позаду METRO Cash and Carry Ukraine. Замикає другу десятку сторінка O bag із трохи більше, ніж 100 000 фоловерів.
ТРЦ в Instagram
Лідер в Instagram серед торговельних центрів – херсонський ТРЦ Fabrika – подолав відмітку у 100 000 фоловерів і став першим серед українських ТЦ/ТРЦ, які взяли таку висоту. Вітаємо! Все ближче до нього підтягується сторінка Forum Lviv із 93 000 Instagram-послідовників. За обома – столичний ЦУМ, який, правда, тримається на почесній відстані й, на такій самій – у близько 20 000 фоловерів – тримає найближчих конкурентів з іншого боку.
Четвертим в рейтингу став дебютант – харківський ТРЦ Nikolsky, який всього за півроку злетів до 50 000 фоловерів, залишивши позаду безліч конкурентів.
На одній з наступних сходинок ще нещодавно знаходився Французький Бульвар, проте його Instagram-сторінка була заморожена адміністрацією соціальної мережі, тож харківський ТРЦ покинув рейтинг. А поки – перебивається на резервній сторінці.
Далі Ocean Plaza випередила сторінки таких торгово-розважальних центрів, як Gulliver і Riviera, що дозволило йому закріпитися на сьомій сходинці рейтингу із рівно 40 000 фоловерів. До ТРЦ Lubava – всього-нічого 700 фоловерів. Замикає 20-ку одеський ТРЦ Fontan Sky із рівно вдвічі меншою кількістю фоловерів.
Читайте також
SMM: Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах | вересень 2021