
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Датський виробник іграшок Lego A/S за підсумками 2019 року збільшив чистий прибуток і виручку завдяки впевненому зростанню продажів у Китаї.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє Interfax-Україна з посиланням на прес-реліз компанії, чистий прибуток Lego A/S за підсумками року зріс на 2,8% до 8,31 млрд данських крон ($1,24 млрд). Показник покращився, незважаючи на збільшення витрат у зв’язку із відкриттям нових магазинів, інвестиціями в розвиток онлайн-магазину та запуском нових продуктів.
Річна виручка виросла на 6%, до 38,54 млрд данських крон, операційний прибуток підвищився на 1%, до 10,84 млн крон. Глобальні продажі збільшилися на 5,6%.
Компанія повідомила, що в поточному році планує відкрити 150 нових магазинів, 80 з яких – в Китаї, де компанія вже має 140 магазинів в 35-ти містах.
За словами головного виконавчого директора Lego Нільса Крістіансена, ще рано оцінювати вплив спалаху коронавирусу на споживчий попит. Більшість магазинів Lego і єдиний завод компанії в Китаї вже відновили роботу.
У вересні Lego відзвітувала про падіння операційного прибутку в першому півріччі на 16% в річному вираженні, чистого прибутку – на 12%. Компанія пояснила такий результат збільшенням інвестицій в ініціативи, націлені на зростання в довгостроковій перспективі.
Джерело Interfax-Ukraine
Читайте також –
Історія іграшок: як Lego стала не тільки виробником, але й рітейлером