У LeBoutique новий маркетинг-директор. Юлія Шилова йде

У LeBoutique новий маркетинг-директор. Юлія Шилова йде

06.08.2018 08:00
  733
Дарья Златьева

З 3 серпня 2018 року посада маркетинг директора LeBoutique зайняв Олексій Попов.

Юлія Шилова займала посаду маркетинг-директора LeBoutique з 2015 року. Тепер маркетинг-директором одного з провідних fashion-рітейлерів України призначено Олексія Попова. Він почав свою кар’єру в 2006-му році в агентствах ADV холдингу. З 2009-го обіймав позиції Head of Digital і Chief Digital Transformerв Київстар, Фокстрот, Дельта Банк, AXA, GMS AG, SOCAR.

Основними завданнями Олексія Попова на посаді маркетинг-директора LeBoutique стануть розробка маркетингової стратегії, підвищення прибутковості через інтегровані маркетингові комунікації, побудова Big data-підходу і точкової сегментація комунікацій, оновлення web і мобільних платформ.

За час роботи Юлії Шилової в LeBoutique була запущена програма лояльності, сервіс-онлайн примірки, з’явилися мобільні додатки (сумарні скачування – більше 1 000 000), LeBoutique став кращим інтернет-магазином 2017 року за результатами голосування покупців і став одним із спонсорів Євробачення в 2016 році. Причина звільнення Юлії – участь топ-менеджера в іншому e-commerce проекті, також пов’язаному з напрямком fashion.

Читайте також –

Призначення в рітейлі: NOVUS, Алло, Lamoda, Multiplex, Metro та інші компанії

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку