 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 601
  601
			 
                 06.08.2018 08:00
 06.08.2018 08:00 1252
  1252
			        З 3 серпня 2018 року посада маркетинг директора LeBoutique зайняв Олексій Попов.
Юлія Шилова займала посаду маркетинг-директора LeBoutique з 2015 року. Тепер маркетинг-директором одного з провідних fashion-рітейлерів України призначено Олексія Попова. Він почав свою кар’єру в 2006-му році в агентствах ADV холдингу. З 2009-го обіймав позиції Head of Digital і Chief Digital Transformerв Київстар, Фокстрот, Дельта Банк, AXA, GMS AG, SOCAR.
Основними завданнями Олексія Попова на посаді маркетинг-директора LeBoutique стануть розробка маркетингової стратегії, підвищення прибутковості через інтегровані маркетингові комунікації, побудова Big data-підходу і точкової сегментація комунікацій, оновлення web і мобільних платформ.
За час роботи Юлії Шилової в LeBoutique була запущена програма лояльності, сервіс-онлайн примірки, з’явилися мобільні додатки (сумарні скачування – більше 1 000 000), LeBoutique став кращим інтернет-магазином 2017 року за результатами голосування покупців і став одним із спонсорів Євробачення в 2016 році. Причина звільнення Юлії – участь топ-менеджера в іншому e-commerce проекті, також пов’язаному з напрямком fashion.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: NOVUS, Алло, Lamoda, Multiplex, Metro та інші компанії
 
									 
  
			 601
  601
			 
									 
  
			 216
  216
			 
									 
  
			 239
  239