
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


З 3 серпня 2018 року посада маркетинг директора LeBoutique зайняв Олексій Попов.
Юлія Шилова займала посаду маркетинг-директора LeBoutique з 2015 року. Тепер маркетинг-директором одного з провідних fashion-рітейлерів України призначено Олексія Попова. Він почав свою кар’єру в 2006-му році в агентствах ADV холдингу. З 2009-го обіймав позиції Head of Digital і Chief Digital Transformerв Київстар, Фокстрот, Дельта Банк, AXA, GMS AG, SOCAR.
Основними завданнями Олексія Попова на посаді маркетинг-директора LeBoutique стануть розробка маркетингової стратегії, підвищення прибутковості через інтегровані маркетингові комунікації, побудова Big data-підходу і точкової сегментація комунікацій, оновлення web і мобільних платформ.
За час роботи Юлії Шилової в LeBoutique була запущена програма лояльності, сервіс-онлайн примірки, з’явилися мобільні додатки (сумарні скачування – більше 1 000 000), LeBoutique став кращим інтернет-магазином 2017 року за результатами голосування покупців і став одним із спонсорів Євробачення в 2016 році. Причина звільнення Юлії – участь топ-менеджера в іншому e-commerce проекті, також пов’язаному з напрямком fashion.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: NOVUS, Алло, Lamoda, Multiplex, Metro та інші компанії