LC Waikiki став преміум членом Асоціації рітейлерів України
Керівництво та колектив RAU вітають мережу магазинів LC Waikiki, яка стала преміум членом профільного об’єднання гравців українського ринку роздрібної торгівлі.
Цей текст доступний також російською мовою
Турецький бренд LC Waikiki вийшов на український ринок у 2013 році, і за цей час зумів стати одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Компанія швидко масштабувала бізнес і наразі мережа власних магазинів LC Waikiki в Україні налічує понад 30 торгових точок загальною площею більше 40 000 кв. м.
При цьому LC Waikiki не збавляє обертів, дотримуючись планів з розширення мережі до 60-ти магазинів уже до 2023 року. Поряд з офлайн-мережею, в Україні компанія розвиває й онлайн-магазин, запущений наприкінці 2018 року.
Торгова марка LC Waikiki заснована в 1985 році у Франції. У 1997 році вона була придбана турецької Taha Group. За цей час рітейлер став №1 в Туреччині. Сьогодні в мережі понад 800 магазинів у 36 країнах світу і до 2023 року в планах компанії збільшити їх кількість до 500 в Туреччині і до 1000 магазинів за її межами.
Керівництво та колектив RAU ще раз вітають компанію серед преміум членів і сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.
Хто серед членів RAU
Читайте також –
Мережа АТБ та компанія Епіцентр стали преміум членами Асоціації рітейлерів України