
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Українці могли замовляти товари онлайн, але їм доводилося чекати доставки з Туреччини від 5 до 14 днів. У 2018 році український підрозділ LC Waikiki запустить український інтернет-магазин.
Регіональний директор LC Waikiki Олексій Грішко на Retail & Development Business Summit 2017 розповів, що компанія готує до запуску локальний онлайн-проект. “Скоро не буде чітко розмежованої онлайн і офлайн торгівлі”, – зазначив Олексій Гришко під час виступу на самміті.
За словами менеджера з маркетингу та розвитку мережі LC Waikiki Наталії Бивалової компанія в цьому році прийняла рішення про запуск локального онлайн-проекту. “У минулому році ми запустили доставку з Туреччини в Україну з міжнародного онлайн-магазину. Зрозуміли, що цей канал користується попитом і вирішили запустити український інтернет магазин”, – розповіла Наталя.
Українські покупці можуть замовляти товари рітейлера на міжнародній платформі – для них працює адаптована версія сайту українською мовою, але їм доводилося чекати від 5 до 14 днів своє замовлення. Після оформлення замовлення на платформі, користувач отримував лист англійською мовою з усіма деталями покупки.
Скрін інтернет-магазину lcwaikiki.com
В українському підрозділі не діляться статистикою, за lcwaikiki.com відповідає окремий офіс в міжнародній компанії.“Я не думаю що частка онлайн продажів буде більше 5%. Ми прагнемо до мети відкрити 60 офлайн магазинів до 2023 року”, – говорить Бивалова. За її словами, сайт почне роботу вже навесні 2018 року.
Онлайн-drogerie по-українськи: як працює інтернет-магазин Watsons (ОНОВЛЕНО)