Власники L’kafa запускають мережу продовольчих магазинів

Власники L’kafa запускають мережу продовольчих магазинів

12.02.2018 09:57
  1052
Ukrainian Retail Association

Перший магазин нової продовольчої мережі Базар Експрес відкриється в березні. L’kafa – другий ресторатор, який освоює роздріб.

На ринку продовольчого рітейла з’явився новий гравець. Ресторанна компанія L’kafa Group відкриває перший “магазин біля дому” під назвою Базар Експрес, розповів LIGA.net комерційний директор мережі Вадим Міропольський. Магазин почне свою роботу в кінці березня в Києві, в районі Караваєвих дач. L’kafa Group переймає досвід львівської ресторанної групи !Fest (Криївка, Львівські пляцки, театр пива Правда, П’яна вишня вишня тощо), яка розвиває мережу магазинів “Два кроки від хати”.

Новий рітейлер

За словами Вадима Миропольского, середня площа магазинів складе близько 100 кв м, а асортимент налічуватиме близько 3000 найменувань продукції. Також він зазначив, що “магазин не має аналогів в Україні”, але відмовився уточнити подробиці. “Можливий розвиток мережі бачимо в Києві і регіонах”, – додав він. Плани розвитку компанії, суму інвестицій і термін окупності мережі його представники не називають.

За оцінками консалтингової компанії Retainet, відкриття одного магазину може обійтися в $50 000.

Зараз представники мережі проводять переговори з постачальниками і повідомляють про намір відкрити 30-40 магазинів в найближчі два-три роки, розповідає LIGA.net директор великої дистрибуційної компанії з продажу продуктів харчування.

ДЛЯ ДОВІДКИ

L`KAFA Group створена в 1998 році, її власником є український бізнесмен сирійського походження Усама Кафа. В даний час мережа управляє більш ніж двадцятьма ресторанами під брендами L‘Kafa Café, Silvio D‘Italia (італійський ресторан), LudwigKing (баварський ресторан), Just Relax (американський музичний бар), Чайхона Базар.

Базар Експрес – це друга в Україні мережа “магазинів біля будинку”, розвивати яку намагається ресторатор. Продовольчого рітейлера “Два кроки від хати”, який керує чотирма магазинами у Львові, розвиває холдинг !Fest. “В кінці 2017 року у нас з’явився новий топ-менеджер мережі прибудинкових магазинів. Навесні відкриваємо черговий. У цьому бізнесі головний фактор успіху – місце розташування”, – розповів LIGA.net співвласник холдингу !Fest Андрій Худо.

Складний ринок

L’kafa Group досягла успіхів на ресторанному ринку, і, ймовірно, тому в компанії вирішили відкрити новий напрямок бізнесу, говорить генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко. “Але в роздробі жорстка конкуренція, і їм доведеться змагатися з АТБ. Чи зможуть вони надати кращі ціни?” – цікавиться він. Конкуренти не дрімають. Наприклад, з травня минулого року у столиці розвивається мережа магазинів під ТМ Коло, площа кожного з яких становить близько 60 кв. м. При цьому в Києві та містах-мільйонниках скорочується кількість місць, привабливих для роздрібних магазинів.

Роздрібний бізнес дуже складний навіть для професіоналів, додає екс-заступник голови наглядової ради Пакко Холдингу (Пакко, Вопак) Олег Мерченко. “Зараз мало хто отримує прибуток в роздрібному бізнесі”, – стверджує він. І додає, що успіх роботи нової мережі залежить від того, чи зможуть керівники Базар Експреса підібрати гарний менеджмент, домовитися з постачальниками про відстрочення платежів і знайти відповідні майданчики для магазинів.

Джерело: LIGA.net

Читайте також

Євген Рубан про те, чому закрилася Salateira в Дубай і чого не вистачило для успіху


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку