Ростислав Кисіль, Meest Express: Збільшимо мережу відділень на 50%

Ростислав Кисіль, Meest Express: Збільшимо мережу відділень на 50%

15.02.2019 08:02
  2364

Як буде розвиватися група компаній Meest Express, з ким конкурувати, які нові країни підкорювати і завдяки чому сподівається підкорити ринок.

Цей текст доступний російською мовою

Ростислав Кисіль, засновник і президент міжнародної поштово-логістичної групи компаній Meest, дав велике інтерв’ю Delo.ua,  в якому ділиться результатами роботи компанії, міркує про ринок і розповідає про плани з розвитку бізнесу. RAU наводить основні тези інтерв’ю.

Про тренди ринку логістики

Ринок поштової логістики зростає величезними темпами. Основним каталізатором змін та інновацій стають споживачі. В Україні спостерігаються такі тренди:

  • реформування IТ-інфраструктури, в тому числі впровадження новітніх ERP- і WMS-систем, роботизація операційних процесів і використання Data Science;
  • перехід від багатоканальних до омніканальних технологій продажів і перебудова операційних процесів для збільшення якості і швидкості обслуговування клієнтів;
  • активізація поштово-логістичних компаній в напрямку розвитку фулфілмент-напрямків і сортувальних ліній, а також спроби розвитку міжнародної діяльності;
  • створення нових форматів надсилання та отримання посилок, таких як міні-відділення та почтомати;
  • зростає потреба швидкої і зручної доставки. Клієнти хочуть отримувати і відправляти посилки в близьких до роботи або вдома локаціях, швидко, без черг, без додаткового контакту з співробітниками поштово-логістичних компаній і, найголовніше, в будь-який час.

Поштове різноманіття

Ми вклали в розвиток бізнесу понад $100 млн і створили близько 20 підприємств під торговими марками Meest і Росан. Найвідоміша з них – Meest Express. Також це Meest Cargo, міжнародна доставка габаритних вантажів, Meest Money Transfer, міжнародні грошові перекази з Північної Америки і Європи. А підприємство РосанПак – беззаперечний лідер по виробництву пластикової упаковки.

Meest є партнером багатьох відомих брендів по доставці покупок, здійснених в іноземних онлайн-магазинах. Ми працюємо з Next, Bonprix, Born2Be, Answear, Lamoda, YesSport і доставляємо онлайн-покупки з Китаю, США, Італії, Великобританії та багатьох інших країн по будь-якому зручному для користувачів адресою.

Meest стала лідером за кількістю поштоматів в Україні. Навесні 2018 року компанія придбала 1900 апаратів, розташованих в мережах ПриватБанку і А-Банку і почала установку нових 1000 почтоматов в зручних для споживачів місцях. 40% з них працюють цілодобово, їхня кількість буде збільшуватися. Частка поставок Meest Express в почтомати становить 35-40%.

Про конкуренцію

Конкуренція мотивує нас працювати ще краще і створювати нові унікальні послуги для клієнтів, проводити інноваційні зміни. Ми змагаємося з світовими лідерами поштово-логістичного ринку, в тому числі і з національними поштами.

Ми виграли тендер по доставці онлайн-замовлень Next в Україні. Раніше цю роботу виконувала компанія DHL. Також Meest почав співпрацю з провідними китайськими рітейл-майданчиками і доставляє близько 120 000 посилок щомісяця в Польщу і Чехію, в тому числі з онлайн-магазинів Alibaba Group. З осені 2018 року продавці Ali Express мають можливість доставляти покупки своїм клієнтам в Україні за допомогою Meest, ми знаходимося в їх офіційному авторизованому списку поштово-логістичних компаній. 70% посилок з Америки і Канади в Україні також доставляє компанія Meest.

Про розвиток мережі Meest

В Україні у нас працює більше 2600 пунктів прийому-видачі посилок. Якщо говорити про Польщу, то там їх більше 9000, в США і Канаді – 450. Meest став лідером за кількістю пунктів прийому посилок в Казахстані серед приватних поштово-логістичних операторів – 150 відділень в найбільших містах країни.

Плануємо нарощувати кількість пунктів прийому-відправки посилок в країнах присутності.

Мета в 2019 році – збільшити їх число на 50% в Польщі, Україні та Казахстані. Аналогічні мережі ми будемо розвивати і в інших країнах: плануємо вихід на скандинавські ринки. Фактично сьогодні ми обслуговуємо всі європейські країни.

Одне з головних напрямків нашої діяльності – супровід інтернет-покупок не тільки в Україні, але і в багатьох країнах світу. Електронна торгівля має величезні перспективи, тому ми працюємо в цій галузі.

Кілька років тому ми створили myMeest – інноваційний сервіс доставки покупок з онлайн-магазинів усього світу. В цьому році ми вийшли з проектом в Казахстан і Узбекистан. На черзі Ізраїль, Чехія, Угорщина, Румунія, країни Балтії та інші.

“За” та “Проти” трьох посилок

Норма “про три посилки” – розумне компромісне рішення, яке б не зачіпало українських споживачів і задовольняло б гравців українського ринку в сфері міжнародної поштової логістики.

Зменшення безподаткового ліміту не принесе державі ніяких вигод, крім збільшення корупційних і контрабандних схем і невдоволення частини громадян: інтернет-споживачів, які купують товари в іноземних інтернет-магазинах; працівників, які надсилають допомогу своїм близьким (дітям, батькам, родичам); діаспори, яка направляє мільйони посилок близьким або нужденним – сиротам, учасникам бойових дій.

Не дивно, що згідно з цим законопроектом для юридичних і фізичних осіб-підприємців залишається 150 євро. Це “подарунок” для внутрішніх рітейлерів, які мають організовані схеми ухилення від оподаткування через фізичних осіб-підприємців і продають імпортний товар на внутрішньому ринку набагато дорожче, ніж він коштує за кордоном.

Читайте також –

Семимильними кроками: підсумки українського e-commerce і логістики за 2018


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14