Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня

Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня

19.04.2025 09:01
  792
Дарія Осіїк

Мити вікна чи не мити? Ціла паска чи тільки верхівка? Класична чи фісташкова?  – RAU пропонує добірку найкращих креативів від вітчизняних брендів до Великодня.

Мережа Сільпо цього року представила окремо найбажанішу частину паски – її верхівку, яку зазвичай з’їдають першою. Цю оригінальну ідею Сільпо представило у відеоролику, де пекар (вірніше верхня частина її голови) жартівливо розповідає про головну великодню радість – верхівку паски, натякаючи, що тепер не потрібно крадькома її з’їдати. 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)

Але Сільпо вирішило цим не обмежуватись і запропонували покупцям ще й великодню солодку піцу.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)

Мережа Auchan Україна у відповідь на пропозицію Сільпо купувати верхівки пасок створили креатив про те, що паска має бути цілісною: “Віримо: великодня паска має бути цілісною — як і щастя за святковим столом. Бо найсмачніше — коли разом і пухке тісто, і солодка глазур. Коли не треба обирати — верх чи низ. Коли кожен шматочок — як обійми бабусі. В Auchan ми продаємо повноцінні паски, з любов’ю спечені, щедро прикрашені та готові стати головною зіркою твого великоднього кошика. Бо смачніше, коли по-справжньому. Бо паска — це не наполовину”, – написав ритейлер. 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Auchan Україна (@auchanukraine)

Були й інші претензії до ідеї Сільпо:

Епіцентр жартував з приводу миття вікон перед Великоднем:

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Epicentr / Епіцентр (@epicentr_ua)

Щодо миття вікон напередодні Великодня українці люблять жартувати.

Мережа Novus запропонувала ідею створення мармурових яєць до свята:

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от NOVUS (@novus_ukraine)

Акторка Христина Вижу створила міні-пародію, де розкрила головний секрет спечених пасок: 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Kristina Vyzhu (@kriskis_doda)

Модний бренд Vovk цього року розповідає про сенси, тепло і традиції свята.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от VOVK (@vovk.ua)

Багато брендів запропонували клієнтам свої унікальні паски чи навіть великодні набори.

Наприклад, у ЦУМ Київ можна придбати великодні набори GUNIA x Milk Bar, що складаються з пухкої паски, масла з медом, макового крему та свічки.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ЦУМ Київ | TSUM Kyiv (@tsum.kyiv)

Кондитерська Namelaka цього року пропонує класичну, сирну та фісташкову паски:

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от NAMELAKA (@namelaka.kyiv)

А мережа Gastro Family пропонує великодні кошики зі святковими стравами, які можна замовляти до 27 квітня включно.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Ватра (@vatra.kyiv)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  355
Усі новини ринку