Перші два магазини в Україні Koton відкриє в травні, а до 2020-го мережа виросте до 15 об’єктів
Турецький рітейлер анонсував плани по розвитку мережі в Україні до 2020 року: перші два магазини відкриються в травні в київських ТРЦ Lavina Mall і Sky Mall.
Під час виступу на сесії “Міжнародний досвід в українських реаліях ринку” на RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018 повідомив Альпер Акін, Head of development and construction department Koton розповів як буде розвиватися роздрібна мережа турецького рітейлера.
“Україну ми обрали тому що тут знаходиться наша цільова аудиторія – молоде, платоспроможне, активне населення”, – пояснив Альпер Акін. У 2018 році компанія відкриє два магазини в Києві – один, площею 1555 кв. м у торгово-розважальному центрі Lavina Mall, другий – в Sky Mall. У наступному році планується розвиток в інших містах – Одесі, Львові, Харкові, Дніпрі, Запоріжжя. До 2020 року згідно з планом компанії мережа магазинів має зрости до більш ніж 15 точок.
Турецький рітейлер Koton починав як невеликий магазин, площею 20 кв. м в Стамбулі в 1988 році. У 1995 році компанія запустила власне виробництво і продовжила активно розвивати мережу. У 2000 році працювало 10 магазинів, в 2002 компанія почала відкривати точки в різних країнах – Росії, Близькому Сході, та інших регіонах.
У 2012 році мережа налічувала було 287 магазинів, а зараз – вже понад 500 магазинів на 3-х континентах в 27-ми країнах. Україна стане 28-ю країною для бренду. Турецький рітейлер планує до 2023 року стати провідним міжнародним брендом молодіжного модного одягу з найсучаснішими колекціями, представленими на всіх п’яти континентах.
Щороку рітейлер випускає 30 000 одиниць нових товарів – це 50 колекцій за рік. Цільову аудиторію компанії складають жінки від 25 до 35 років, які цікавляться модою. Під брендом Ole, Koton випускає колекції для молодіжної аудиторії від 15 до 25 років. Крім жіночих колекцій, бренд випускає і чоловічу лінію – casual man і business man, а також дитячі колекції.
Як розповів Альпер Акін, в середньому магазин Koton займає 1500 кв. м, і розташовується в торгових центрах або на головних вулицях великих міст.
Читайте також –
Чи ворог вам універмаг: хто виграє і хто постраждає від приходу в Україну H&M, DeFacto і Koton