Торгова мережа Копійка стала членом Асоціації рітейлерів України
Всеукраїнська мережа магазинів біля дому Копійка приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.
Цей текст доступний також російською мовою
Торгова мережа Копійка – всеукраїнська мережа магазинів біля дому. Перший універсам Копійка був відкритий в Одесі в 2001 році. У 2007-му, відкривши магазин в Миколаєві, компанія вийшла на національний рівень. Зараз у структурі компанії 83 торгові об’єкти – в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях, а також інтернет-магазин.
Мережа розвиває кілька форматів магазинів-універсамів і міні-маркетів. Вони відрізняються маркетинговою і ціновою політикою, а також асортиментом товарів. Залежно від формату і площі магазину, асортимент варіюється від 10 000 до 20 000 позицій.
Копійка також активно розвиває напрямки власного виробництва, власних торгових марок і власного імпорту.
Власне виробництво компанії функціонує з початку 2000-х років і сертифіковане за системою Hazard Analysis and Critical Control Point. У 2018 році виробництво отримало сертифікат на систему управління безпекою харчових продуктів ISO 22000:2007. На власних потужностях мережа виробляє хлібобулочні та кондитерські вироби, кулінарію, м’ясні напівфабрикати, а також крупи, макарони і смажене насіння.
Зараз в мережі представлені чотири власні торгові марки – Пані Цінна, 0,01, MULTICO, Unico. Компанія постійно оновлює асортимент. Щорічно випускається більше 60 нових SKU. При виборі виробників мережа висуває ряд вимог, найважливіші з яких — якість виробленого товару, потужності виробництва і вартість продукції.
З 2017 року Копійка розвиває напрямок “власний імпорт”. На даний момент компанія безпосередньо імпортує товари з дев’яти країн – Італії, Німеччини, Чехії, Іспанії, Греції, Польщі, Литви, Китаю, Пакистану. Географія постійно розширюється.
З 2018 року в магазинах діє програма лояльності «Хороші сусіди». Учасники програми накопичують за покупки в універсамах та інтернет-магазині бонуси, які можна використовувати для оплати товарів. Спеціально для учасників програми розроблено додаток “Kopeyka”, доступний для мобільних пристроїв на базі iOS і Android. Мобільний додаток дозволяє переглядати актуальні пропозиції та знижки, є можливість пошуку найближчого магазину по геолокації телефону і зв’язок з «гарячою лінією». У додатку також реалізована функція цифрової карти, яка дозволяє накопичувати і витрачати бонуси без пред’явлення пластикової карти.
Значна частина магазинів працює цілодобово. Цінова політика розрахована на середній клас, але в асортименті є товари як першої необхідності, так і преміум-класу. За останні роки оборот компанії збільшився в кілька разів. Щодня мережа універсамів Копійка обслуговує понад 100 тисяч покупців.
Філософія мережі Копійка – добросусідські взаємини, що виражено в слогані “Хороші сусіди!”
Керівництво та колектив RAU вітають вступ мережі Копійка в Асоціацію і сподіваються на довгу, успішну і взаємовигідну співпрацю.
Читайте також –