Торгова мережа Копійка стала членом Асоціації рітейлерів України

Торгова мережа Копійка стала членом Асоціації рітейлерів України

20.05.2020 07:45
  777
Микола Маранчак

Всеукраїнська мережа магазинів біля дому Копійка приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.

Цей текст доступний також російською мовою

Торгова мережа Копійка – всеукраїнська мережа магазинів біля дому. Перший універсам Копійка був відкритий в Одесі в 2001 році. У 2007-му, відкривши магазин в Миколаєві, компанія вийшла на національний рівень. Зараз у структурі компанії 83 торгові об’єкти – в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях, а також інтернет-магазин.

Мережа розвиває кілька форматів магазинів-універсамів і міні-маркетів. Вони відрізняються маркетинговою і ціновою політикою, а також асортиментом товарів. Залежно від формату і площі магазину, асортимент варіюється від 10 000 до 20 000 позицій.

Копійка також активно розвиває напрямки власного виробництва, власних торгових марок і власного імпорту.

Власне виробництво компанії функціонує з початку 2000-х років і сертифіковане за системою Hazard Analysis and Critical Control Point. У 2018 році виробництво отримало сертифікат на систему управління безпекою харчових продуктів ISO 22000:2007. На власних потужностях мережа виробляє хлібобулочні та кондитерські вироби, кулінарію, м’ясні напівфабрикати, а також крупи, макарони і смажене насіння.

Зараз в мережі представлені чотири власні торгові марки – Пані Цінна, 0,01, MULTICO, Unico. Компанія постійно оновлює асортимент. Щорічно випускається більше 60 нових SKU. При виборі виробників мережа висуває ряд вимог, найважливіші з яких — якість виробленого товару, потужності виробництва і вартість продукції.

З 2017 року Копійка розвиває напрямок “власний імпорт”. На даний момент компанія безпосередньо імпортує товари з дев’яти країн – Італії, Німеччини, Чехії, Іспанії, Греції, Польщі, Литви, Китаю, Пакистану. Географія постійно розширюється.

З 2018 року в магазинах діє програма лояльності «Хороші сусіди». Учасники програми накопичують за покупки в універсамах та інтернет-магазині бонуси, які можна використовувати для оплати товарів. Спеціально для учасників програми розроблено додаток “Kopeyka”, доступний для мобільних пристроїв на базі iOS і Android. Мобільний додаток дозволяє переглядати актуальні пропозиції та знижки, є можливість пошуку найближчого магазину по геолокації телефону і зв’язок з «гарячою лінією». У додатку також реалізована функція цифрової карти, яка дозволяє накопичувати і витрачати бонуси без пред’явлення пластикової карти.

Значна частина магазинів працює цілодобово. Цінова політика розрахована на середній клас, але в асортименті є товари як першої необхідності, так і преміум-класу. За останні роки оборот компанії збільшився в кілька разів. Щодня мережа універсамів Копійка обслуговує понад 100 тисяч покупців.

Філософія мережі Копійка – добросусідські взаємини, що виражено в слогані “Хороші сусіди!”

Керівництво та колектив RAU вітають вступ мережі Копійка в Асоціацію і сподіваються на довгу, успішну і взаємовигідну співпрацю.

Читайте також –

Мережа АТБ стала членом Асоціації рітейлерів України

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку